برای خرید خدمات اینستاگرام (خرید لایک، فالوور، ویو کامنت و ...) یا خرید پیج اینستاگرام لطفا با دفتر تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام بدهید. میتوانید قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.
دستیابی به فالوور های بیشترِ اینستاگرام و لایک های اینستاگرام برای محتوایی که پست میکنید، هدفی است که ارزش کار کردن برای یک کسبوکار را دارد با ویژگیهای جدیدی که اغلب به پلتفرم اضافه میشوند، طیف گستردهای از گزینهها وجود دارند که میتوانید از میان آنها انتخاب کنید، و به شما در ایجاد محتوای جالبی که تعامل و رشد کسبوکار را پیش ببرید، کمک کند. فعال کردن توجه کاربران اینستاگرام به محتوای خود، به نوبه خود، تعداد فالوور های واقعی که دارید را افزایش خواهد داد.
طراحی محتوای عالی یک ضرورت است، و برای این که به شما ایدهای از نحوه انجام آن بدهد، در اینجا برخی پیج های کسبوکار در اینستاگرام در سرتاسر صنایع وجود دارند که با تلاشهای آنها رشد چشمگیری را تجربه کردهاند.
برندهای غذا و رستوران
Freddy’s Frozen Custard & Steakburgers (@freddysusa)
در حالی که فیدِ اینستاگرام از این رستوران زنجیرهای غذای خوشمزه سرو میکند، چیزی که آنها را از هم متمایز میکند برجسته کردن صاحب رستوران، فِرِدی، است. چنین استراتژی به برند اعتبار میدهد و احساس یک انجمن را ایجاد میکند.
برجسته کردن افراد مهم در کسبوکار خود، چه صاحب کسبوکار، مدیر عامل، موسس و یا حتی کارمندانی که کسبوکار را ادامه میدهند، راهی خوب برای کمک به دیگران برای برقراری ارتباط با کسبوکار شما در سطح شخصی است. همچنین این یک فرصت عالی برای نشان دادن فرهنگ کسبوکار شما است. داشتن استوری که برای احزاب رسمی، جشنها و اتفاقات مهم باشد، قطعا به عامل ارتباط شخصی میافزاید.
Sprouts Farmers Market (@sprouts)
Sprouts Farmers Market از به تصویر کشیدن محصولات خود در غذایی پر از رنگهای رنگینکمان غفلت نمیکنند. به عنوان یک فروشگاه مواد غذاییِ متعهد به خوردنِ سالم، از رنگ و الگو برای محتوا استفاده میکند.
یک رنگ معمولا توسط آنها برای بیش از ۶ تا ۹ پست، قبل از انتقال به رنگ بعدی در دنباله استفاده میشود. نتیجه، یک جشن بصری برای کاربرانی است که در فیدِ خود بسر می برند، که به طور خودکار کاربران را به دام میاندازد و فالورهای اینستاگرام بیشتری را جذب میکند.
از رنگهای مختلف استفاده کنید تا فیدِ خود را از بقیه متمایز کنید. یک یا دو رنگ که نشاندهنده تم اصلی شما هستند را می توان در پستها بکار گرفت به طوری که عکس پست شده هنگام مشاهده برجسته میشود. از پیش نمایش شبکهای استفاده کنید تا ببینید آیا دیدگاه شما قبل از تصمیم به انتشار از طریق شبکه محقق خواهد شد یا خیر.
Matt Adlard – Topless Baker (@mattadlard)
پیشتر به نام (Topless Baker)، Matt Adlard کسی است که در زمینه ی پخت، اینفلوئنسرِ اینستاگرام است که دسرهای آن تنها با استفاده از تامبنیل های شگفتانگیز، زیباتر شدهاند. استوریهای او فالوور های اینستاگرام خود را علاقهمند نگه میدارد، در حالی که بیوگرافی او توجه همه را به عنوان یک نانوای خود آموخته که دائما دستور العملهای جدید را یاد میگیرد، جلب میکند.
اصالت در استوریهای او زمانی حاصل میشود که کل فرآیند تلاش برای یک دستور العمل جدید و به اشتراک گذاری سفر و نیز نتایج حتی اگر یک شکست باشد را ثبت میکند. موفقیت او تا حدی از این واقعیت ناشی میشود که آثار او تماشایی به نظر میرسند. علاوه بر این، اگر چه او در اولین تلاشِ خود در پختن هر چیزی حرفه ای به نظر میرسد، استوریهای او نیز، به او شخصیت می دهد و به فالوور های او در اینستاگرام کمک میکند تا در سطح شخصی تری با هم ارتباط برقرار کنند.
برند خود را از طریق محتوا به اشتراک بگذارید و محتوای پشت صحنه را به اشتراک بگذارید که فالوور های واقعی اینستاگرام را تشویق میکند تا در پیج شما بمانند.
Chipotle (@chipotle)
عکسهای غذا برد بزرگی در اینستاگرام هستند، اما Chipotle از طریق عکسهای گرفتهشده و نیز یادداشتهای خود که شخصیت برند آنها و نیز جذابیت غذایی آنها را نشان میدهد، موفق به گرفتن آن شدهاست.
اگر برند شما شخصیت طنز آمیز و سبکی دارد، پستهای شما نیز باید آن را نشان دهند. به جای تمرکز صرف بر جذابیت بصری آپلودهای خود، از طریق استفاده از میم ها، عکسها یا ویدیوهای خندهدار، و یا حتی اسکرین از توییتر، شخصیت خود را اضافه کنید.
برندهای زیبایی و مد
لوازم آرایشی لاش (@lushcosmetics)
این روش نه تنها برای محصولات بلکه برای تلاشهای آن در جهت حفاظت از محیطزیست نیز محبوب است. آنها از نمایش محصولات سازگار با محیطزیست و فرایندهای تولید اجتناب نمیکنند و همچنین با موسسات خیریه که سبک زندگیِ پایدار را تقویت میکنند، ارتباط برقرار میکنند.
مشتریان امروزی برای حمایت از کسب و کارهای آگاهیِ -جامعه، انگیزه دارند، بنابراین از اینستاگرام به عنوان پلتفرمی برای نشان دادن نحوه کمک برند شما به جنبشهای محلی و جهانی و نیز خیریهها و NGOها استفاده کنید. مطمئنا طرفداران اینستاگرام بیشتری به شما علاقمند میشوند.
Teva (@teva)
Teva از ارسال محتوای ایجاد شده توسط کاربر برای نشان دادن صندلهای تمام-زمینِ(مناسب هر زمینی) خود بهره میبرد. انجام این کار تمام مکانهای مختلفی که در آنها مردم صندل میپوشند را بدون نیاز به صرف هزینه زیاد برای ایجاد محتوا، نشان می دهد.
با هشتگی که مشتریان میتوانند از آن استفاده کنند، همراه شوید و از آنها بخواهید که برند شما را در عکسهای گرفتهشده با محصولاتتان تگ کنند. شما به راحتی میتوانید به کتابخانهای از محتوای ایجاد شده توسط کاربر دسترسی پیدا کنید، و میتوانید پستهایی را انتخاب کنید که برای فیدِ شما به خوبی نورپردازی شدهاند. ارسال محتوای ایجاد شده توسط کاربر نیز اعتبار بیشتری دارد چون به دیگران نشان میدهد که کاربران محصول شما را دوست دارند.
Ring Concierge (@ringconcierge)
“رینگ کانسریج”، یک مارک جواهر آلات الماس، کاری بسیار فراتر از تنها نمایش الماسهای زیبایش برای جلب توجه و جذب فالوور های اینستاگرام انجام میدهد. آنها با نگه داشتن محصولات در دسترس در هر عکس، از ویژگیهای خرید اینستاگرام حداکثر استفاده را میکنند. کاربران حتی کاربردهای مختلف محصولات تگ شده را چندین بار میبینند و چیزی را میخرند که توجه آنها را جلب میکند.
از ابزار خرید اینستاگرام برای نشان دادن محصولات خود، تسهیل تجربه خرید برای فالوور های اینستاگرام خود استفاده کنید، و رشد خود را از نظر حجم فروش آغاز کنید.
برندهای سلامتی و تناسب اندام
9Round (@9roundofficial)
9Round, یک باشگاه کیک بوکسینگ با مکانهای امتیاز دهی متعدد، طرفداران اینستاگرام بیشتری را با پست بلاگ ها و همچنین تصاویری از افرادی که از مراکز ورزشی خود استفاده میکنند، جذب میکند. دعوت به عمل در بیو آنها عالی است چون اشاره میکند که تمرین مشت زنی در باشگاه رایگان است، که به مردم اجازه میدهد قبل از پیوستن به کیک بوکسینگ آن را امتحان کنند. همچنین لینکی وجود دارد که کاربران را به یک فرم تماس برای آنها جهت ثبتنام برای جلسه رایگان هدایت میکند.
لینکهای موجود در بیوهایی که کاربران را به سمت معاملات، پیشنهادها و انگیزهها هدایت میکنند، راه خوبی برای جذب افراد و وادار کردن آنها به اقدام فوری از طریق کلیک و نیز ساینآپ ها هستند. بنابراین از آنها نهایت استفاده را بکنید تا از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بیشترین بهره را ببرید.
Lululemon (@lululemon)
Lululemon، یک شرکت پوشاک ورزشی، قصد دارد با نمایش محصولات خود به صورت گروهی، افراد را برای ورزش از طریق فیدِ خود تشویق کند. چنین استراتژی به نفع آنها است و فالوور های اینستاگرام خود را به تفکر در مورد این که چگونه محصولات آنها میتوانند در فعالیتهای روزانه مورد استفاده قرار گیرند، میرساند.
نمایش دادن محصولات در عمل یک راه عالی برای الهام بخشیدن به فالوور های اینستاگرام برای خرید آنها است چون آنها بجای یک تصویر ساده که فقط محصول را نشان میدهد، پستهای جالبتر ایجاد میکنند.
برندهای دکورِ خانه و طراحی داخلی
IKEA (@ikeausa)
IKEA در طول سالها به خاطر محصولات خود و نیز هدایت مشتریان برای نشان دادن اتاقها و ارائه تجربه یک سفر جادهای کوچک، محبوبیت کسب کردهاست. در اینستاگرام، آثار خود را از طریق تصاویر به تصویر میکشد، با آخرین جمله از کپشن های خواندنی، “تصاویر اینستاگرام ما را بخرید”، که کاربران را به یک لینک هدایت میکند. صفحه ورود آنها لینکهایی برای تمام این تصاویر دارد و میتواند بازدیدکنندگان را به صفحه محصول خاص در وب سایت خود راهنمایی کند.
از ابزارها برای اضافه کردن لینک در بیوها استفاده کنید و بجای اینکه فقط به وب سایت برند خود متصل شوید، صفحات ورود برای پیشنهادهای خود ایجاد کنید. لینکهای خاص محصول به صفحه وب سایت مربوطه میتواند به کاربران کمک کند تا مستقیما با آنچه در فیدِ اینستاگرام شما میبینند تماس بگیرند و این تجربه کاربر را تسهیل می کند.
West Elm (@westelm)
وست اِلم، یک فروشگاه مبلمان با چندین مکان، از محتوای تولید شده توسط کاربر، IGTV، عکسهای بصری جذاب، و همچنین استوری برای هدایتِ تعامل و ارتقای رشد کسبوکار استفاده میکند. استوری آنها تورهای خانه، ویدیوهای آموزش عمودی، و لینکهای سوایپ-آپ برای هدایت بینندگان به تورهای کامل در وب سایت را هایلایت میکند.
برای ذخیره مهمترین استوریهای خود از هایلایت ها استفاده کنید تا فالوور های اینستاگرام شما نیز بتوانند آنها را ببینند و از ویژگیهایی مانند IGTV برای ساخت ویدئوهای با کیفیت که مخاطبِ هدف شما را جذب میکنند، استفاده کنند. گنجاندن آموزش ها به طوری که کاربران به طور مفصل نحوه تفکیک ویدیوی محصولات شما را دریافت کنند و انگیزه استفاده از آنها را داشته باشند .
برندهای مسافرتی
Expedia (@expedia)
اکسپدیا، یک وب سایت خدمات مسافرتی، از محتوای تولید شده توسط کاربر و عکسهای موجود مکانهای سراسر جهان در فیدِ خود استفاده میکند. آنها همچنین مسابقهها و هدایای بزرگ را از طریق اینستاگرام خود پیش میبرند در نتیجه باعث درگیری مخاطبان میشوند.
مسابقات و اعطای امتیاز یک راه عالی برای جلب توجه فالوور های اینستاگرام و ارتقای رشد کسبوکار است. الزامات ورود مانند لایک کردن، فالو کردن، و همچنین تگ کردن دوستان در پستهای شما میتواند به شما کمک کند تا فالوور های واقعی اینستاگرام را به دست آورید، حداکثر لایک های اینستاگرام را جمعآوری کنید، و آگاهی از برند ایجاد کنید.
JetBlue (@jetblue)
جِت بلو به عنوان یک شرکت هواپیمایی اسنپ شاتهای پرواز را به اشتراک می گذارد و از هشتگ #WingCrushWednesday برای به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده میکند که شامل بخشی از بال هواپیمای جت بلو است. آنها علاوه بر درگیر کردن مشتریان در این استراتژی، از شناخت بیشتر برند نیز سود میبرند.
پیدا کردن یک هشتگ که به شما این امکان را میدهد تا محتوای تکراری را پست کنید، فرآیند ایجاد محتوا را تسهیل خواهد کرد، زیرا یک تم در حال پیگیری وجود دارد. علاوه بر این، این کار باعث میشود مخاطبین تان علاقهمند شوند و این که بعد از آن چه میخواهید ارسال کنید را حدس بزنند.
شما میتوانید نکاتی از تلاشهای آنها استفاده کنید و آنها را با نیازهای کسبوکار خود هماهنگ کنید تا رشد کسبوکار خود را به حداکثر برسانید.