خرید پیج اینستاگرام ❤️ خرید فالوور اینستاگرام

برای کسب و کار خود در اینستاگرام چه کارهایی را انجام ندهیم

برای کسب و کار خود در اینستاگرام چه کارهایی را انجام ندهیم

بعد از راه اندازی آن در اکتبر 2010، همیشه تقریبا یکی از موفق ترین بسترها برای مارکتینگ و تجارت چه برای افراد و چه برای برند ها بوده است. بستری که درابتدا فقط یک برنامه ی به اشتراک گذاری عکس بوده است رشد خارق العاده ای در این سال ها کرده است. امروزه اینستاگرام چیزی فراتر از اشتراک عکس در اختیار بازاریاب ها و صاحبین تجارت میگذارد. تعداد افرادی که از این پلتفرم (پلتفرم اینستاگرام) استفاده میکنند نشان داده است که بازاریابی اینستاگرام جنبه ای حیاتی در بازار تجارت و مارکتینگ دارد.

صفحه اصلی

با تمام این رقابت های شدید در پلتفرم (بستر) اینستاگرام، باید بدانید که چگونه میتوان اطمینان پیدا کرد که تجارت شما در این بازار دوام آورد. روش های زیادی برای افزایش رشد کسب و کار در اینستاگرام و فالوور های بیشتر وجود دارد، اما بعضی اشتباهات ممکن است زیان آور شوند. در ادامه کارهایی که نباید در استراتژی پیج تجاری اینستاگرام خود انجام دهید آورده شده اند.

عدم ایجاد یک هدف مشخص

اینستاگرام بستر و برنامه ای سرگرم کننده است اما تقویت رشد تجارت و کسب وکار نیازمند چیزی بیش از پست کردن عکس های با کیفیت است. شما زمانی که استراتژی کسب و کار پیج اینستاگرام خود را برنامه ریزی میکنید باید در ذهن هدف مشخض داشته باشید. آیا میخواهید آگاهی نسبت به یک برند خاص را افزایش دهید؟ آیا میخواهید از استراتژی کسب وکارتان حراج ها را تقویت کنید؟ بدون داشتن هدفی مشخص شما فقط زمان را با گرفتن نتایج غیر دلخواه از دست می دهید. نداشتن هدف مشخص همچنین به این معنی است که شما توانایی اندازه گیری شاخصهای عملکرد برای پیج اینستاگرام خود را دارا نیستید.

داشتن بخش معرفی ناقص در پیج اینستاگرام

داشتن یک بخش بایو یا معرفی ناقص باعث می شود فالوور های پیج شما نتوانند اطلاعات کافی راجع به کسب و کار صفحه، برند و خدمات ارائه شونده بدست آورند. شما باید از اینکه بخش معرفی پیج تان اطلاعات مختصر و کاملا مفید از خدمات برند شما به مخاطب و فالوور های جدید می دهد، اطمینان حاصل کنید. این راه ویترین کردن ماهیت برند و خدمات آن است، پس آن را ناقص رها نکنید.

نبودن لینک ارتباطی آسان در بخش بایو یا معرفی یکی دیگر از آن اشتباهات صفحه ی تجاری است. در اینستاگرام لینک ها فقط میتوانند دربخش بایو اضافه شوند، گرچه صفحاتی که تعداد فالوور های بیشتری دارند گزینه های بیشتری نیز دارند. بیزینس های کوچک تر باید از ویژگی لینک در بایو پیج (صفحه) برای اتصال به وبسایت یا صفحات محصول و نهایی استفاده کنند. نداشی این ویژگی مشتریان بالقوه ی صفحه تان را از دست میدهد.

داشتن پروفایل (پیج) خصوصی

پروفایل خصوصی تنها به فالوور های تایید شده اجازه ی بازدید از پیج (صفحه) را می دهد. اکثر افراد در برخورد با پروفایلی خصوصی به گشت وگزار در اینستاگرام می پردازند( منظور این است که اکثر افراد گزینه ی فالو کردن صفحات خصوصی را انتخاب نخواهند کرد). این به این معناست که شما لایک ها و فالوور (دنبال کننده) های بالقوه ای را از دست خواهید داد. داشی پروفایلی خصوصی همچنین به این معناست که افراد قادر نخواهند بود محتوای به اشتراک گذاشته شده از صفحه ی شما توسط فالوور هایتان را ببینند. این مشخصا دسترسی به پست های شما را محدود میکند و دایره ی مخاطبان تان را کوچک.

محتوای خود را قبل از پست کردن و ارسال از نظر خطا های احتمالی بررسی نمیکنید

داشتن نهایی یک محتوای با کیفیت بالا زمان بر است. شما نمیخواهید که تلاش هایتان به خاطر یک خطای لحظه آخری از بین برود . خطاهای گرامری و دیکته، علائم نگارشی نادرست و دیگر انواع خطاها که باعث میشود شما در اینستاگرام غیر حرفه ای به نظر برسید و به قیمت از دست دادن فالوور هایتان تمام شود. اگر میخواهید فالوور هایتان شما را جدی بگیرند نیاز دارید به یک سطح در حرفه ای بودن برسید، پس از خطاهای خود قبل از ارسال محتوا اطمینان حاصل کنید. همه چیز را تصحیح کنید که در نهایت محتوای پستی شما هیچ خطایی نداشته باشد.

ارسال محتوای تکراری

گاهی اگر میخواهید منظوری را برسانید مشکلی نیست که پست های قبلی را دوباره پست کنید. عقبگرد کردن به این دلیل خیلی خوب جواب میدهد اما ارسال محتوای تکراری قدیمی گاهی فالوور هایتان را خسته میکند و باعث می شود آن ها از برند شما رد شوند. فالوور های اینستاگرام میخواهند که انگیزه بگیرند و محتوای تکراری شما این برداشت را در آن ها دارد که شما اصیل نیستید و چیز جدیدی برای آن ها ندارید.

ثابت قدم نبودن

ثبات داشتن کلید موفقیت در مارکت اینستاگرام است. شما احتیاج به ایجاد انتظار در میان فالوور هایتان دارید و این کار با داشتن یک برنامه ی ارسال پست منظم میسر است. شما نباید در یک هفته پنج پست ارسال کنید و بعد سه هفته ناپدید شوید. در نظر داشتن ثبات در ارسال محتوا در روز و هفته سطح فعالیت شما را در پروفایل بالا نگه میدارد. به نحوی با اطمینان عمل کنید که فالوور های شما با کنجکاوی منتظر پست بعدیتان باشند. شما باید مطمئن باشید که بیش از حد و یا خیلی کم پست ارسال نکنید.

ارسال پست بدون کپشن(عنوان و توضیح مختصر)

شما میتوانید عکس و یا ویدیویی بسیار باکیفیت پست کنید اما اگر برایش عنوان و متنی از توضیح مختصر قرار ندهید اشتباهی بزرگ مرتکب شده اید. عنوان و توضیح عکس و پست ارسالی برای جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد. توضیحات تاثیر زیادی در ارتباط برقرارکردن راجع به برند تان دارد و میتوانید از فالوور های خود سوال بپرسید و از آن ها بخواهید در بخش نظرات پست به آن ها پاسخ دهند. در حالی که یک تصویر میتواند به اندازه ی هزار کلمه ارزشمند باشد شما با اضافه کردن لایه ای متفاوت به پست خود به طور کامل با عنوانی درست تغییری مهم ایجاد کنید.

عدم توانایی در تعامل و ارتباط با مخاطبین

اگر فالوور های بیشتری در اینستاگرام میخواهید باید به آن ها نشان دهید که به آنها اهمیت میدهید. ایجاد محتوای جذاب برای آن ها، در نظر گرفتن بازخورد آن ها و با آن ها در تعامل باشید. اینستاگرام ابزارهای زیادی برای ایجاد این موقعیت ها پیشنهاد میکند، شما باید اطمینان حاصل کنید که به بازخورد فالوور هایتان اهمیت میدهید و از آن قدردانی میکنید. شما میتوانید از نظرسنجی ها، سوالات و امکانات دیگر در قسمت استوری اینستاگرام برای دریافت نظر فالوور های خود استفاده کنید. بدون درگیر کردن آن ها اینگونه برداشت می شود که شما به مخاطب خود اهمیت نمیدهید، که چیزی است که هیچ برندی نمیخواهد.

عدم ارسال ویدیو

با اینکه تصاویر در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد، ابزارهای ویدیویی بسیاری مانند آی جی تی وی، reels و حتی ویژگی ارسال ویدیو در قسمت فید یا استوری وجود دارد. پست کردن ویدیو جذابیت بصری برای فالوور خواهد داشت. شما میتوانید ویدیو آموزشی، تغییر لباس، ویدیو تحصیلی و حتی ویدیو پاسخ به پرسش های فالوور هایتان را در غالب ویدیو پست کنید. نرخ مشارکت بالا نشان دهنده ی این است که شما تعداد لایک بیشتری دریافت کرده اید و اگر شما از ویژگی ویدیویی اینستاگرام استفاده نکنید مزیت زیادی را از دست داده اید.

اولیت بندی کمیت به جای کیفیت

تعداد پست های اینستاگرام شما اهمیت دارد اما نه به قیمت از دست دادن کیفیت. پست کردن یک عکس و یا ویدیوی با کیفیت ارزشش از پست کردن ده عکس و ویدیوی با کیفیت پایین بیشتر است. اینستاگرام برنامه ای بصری است و ارسال تصاویر و ویدیو های با کیفیت برای شما فالوور های حقیقی و لایک های بیشتری به دنبال خواهد داشت که باعث تقویت رشد تجاری شما در این برنامه می شود.

عدم نمایش چهره ی برند شما

امروزه افراد با برندهایی که بیشتر شناخته شوند ارتباط بیشتری میگیرند. هنگامی که شما خدمات عالی و محصولات خوب ارائه میکنید، برند شما اگر به خوبی شناخته شود فالوور و لایک بیشتری خواهید داشت. شما ممکن است از نظرسنجی های استوری به خوبی استفاده کنید و هشتگ های درستی داشته باشید ولی اگر چهره ی برند خود را به خوبی معرفی نکنید در نهایت ارتباط شما با فالوور هایتان قطع خواهد شد.

بیش از حد تبلیغاتی بودن

شیوه ی بیان در دنیای امروز و کسب وکار برای برقراری ارتباط درست اهمیت زیادی دارد. محتوایی که بیش از حد تبلیغاتی است، صرفا پرفروش به نظر میرسد و سود را در مرکز بازاریابی قرار میدهد. جذب فالوور هایتان را کاهش میدهد. هیچ کس دوست ندارد دائما به او چیزی فروخته شود. به طور کلی محتوای تبلیغاتی مخاطب شما را خسته میکند و به قیمت کاهش فالوور شما تمام خواهد شد.

استفاده ی نادرست از هشتگ ها

هشتگ ها زمانی به کار میروند که مخاطب به دنبال محتوای شما بگردد زمانی که به دنبال محتوای مشابه است. شما نباید استفاده از هشتگ هایی را که به طور خاص به محتوای پست شده ی شما ارجاع دهد و پست شما را در اختیار مخاطب قرار دهد اجتناب کنید. همین که از این هشتگ ها استفاده کنید دلیل بر استفاده ی درست نخواهد بود. شما در محتوای پست خود نهایت از 30 هشتگ مجازید که استفاده کنید، اما تنها استفاده از هشتگ ها برای شما مفید نخواهد بود. استفاده از 7-10 هشتگ مرتبط و با دسترسی آسان برای شما خیلی بهتر از این است که از 15-20 هشتگ رندوم استفاده کنید. شما میخواهید مطمئن شوید که هشتگ های بکاربرده به صنعت تان مرتبط است و یا به قدری خوب است که میتوانید مخاطبان را جذب کنید. هشتگ های زیاد ممکن است ناامیدتان کند و این چیزی نیست که میخواهید.

عدم توجه به تجزیه و تحلیل

عدم توجه به تحلیل وقتی میخواهید کسب وکارتان را در اینستاگرام رونق دهید اشتباه است. هنگامی که تجزیه و تحلیل خود را مرور می کنید ، می توانید به جزئیات مربوط به مشخصات جمعی فالوور های اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید. گسترش جغرافیایی آن ها، زمان مناسب ارسال پست، پست هایی که کارایی بهتری دارند و موارد دیگر. این جزئیات به شما کمک میکنند تا مواردی که عملکرد دارند و آن ها که مفید واقع نمیشوند را شناسایی کنید و با این کار استراتژی اینستاگرام خود را تغییر دهید.

نتیجه گیری

تقویت و ارتقای کسب وکار در اینستاگرام ساده نیست، اما با دوری کردن از این اشتباهات رایج، شما در موقعیت بهتری برای این که با تلاش هایتان به موفقیت برسید پیدا خواهید کرد.

خروج از نسخه موبایل