اینفلوئنسر مارکتینگ


بزرگترین اینفلوئنسر مارکتینگ های سالهای 2020 و 2021

شما هرگز نمیدانید در آینده چه اتفاقی می افتد ، آیا کسی می توانست وضعیت کنونی COVID-19 را پیش بینی کند؟

اما ، ما می خواهیم پیش بینی هایی انجام دهیم. ما به عنوان یک سازمان اینفلوئنسر ، بزرگترین روندها را در طول سال دنبال کرده ایم که به مهمترین نکاتی که شما باید هنگام ایجاد استراتژی اینفلوئنسر مارکتینگ خودتان برای امسال یا سالهای آینده در نظر بگیرید، نیز اشاره کرده ایم.

هدفمند بودن

روند واضح و مشخص است؛ اینفلوئنسرها می خواهند از قدرت نفوذ خود برای انجام امور مثبت در جامعه استفاده کنند. همکاری با مارک ها و برندهایی که معنای عمیق تری برای اینفلوئنسر و مخاطبان آن دارند ، بر همکاری های تجاری در سطح پایین تر، ترجیح داده می شوند. ما انتظار داریم تمرکز بر روی محصولات و خدمات پایدارتر ، سازگارتر با محیط زیست وهمچنین محصولاتی که منجر به ایجاد تصویر منفی از خود یا فشار بدن نمیشود، افزایش یابد. مسئولیت رهبر افکار عمومی بودن جدی در نظر گرفته می شود ، اینفلوئنسرها از مسئولیت ها و تأثیرات همکاری تجاری خود آگاه هستند.  

این بدان معناست که شما به عنوان یک برند، باید خواسته ها و انتظارات بسیار فراتری را برای اینفلوئنسرها برآورده کنید. انتظار می رود که برند شما از ارزش های خوبی برخوردار باشد ، و برند شما باعث افزایش فشار بدن نشود  و محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند و همچنین مسائل آب و هوایی و محیطی را نیز به طور جدی رعایت کرده باشید.

تبلیغ کنندگان نیز انتظاراتی متقابل دارند 

در شبکه های اجتماعی، صرفا داشتن مخاطبان زیاد برای جذب تبلیغ کنندگان به عنوان یک اینفلوئنسر کافی نیست. با توسعه بیشتر صنعت ، رقابت برای انتخاب همکاری تجاری نیز رو به افزایش است. از این لحظه به بعد، به عنوان یک اینفلوئنسر، از بین دیگر موارد مورد انتظار، از شما انتظار می رود بینش و درک صحیحی از مخاطبان خود، دانش بازاریابی و فروش و همچنین یک برند شخصی مشخص و با ثبات داشته باشید. 

یکی از مهمترین مواردی که یک تبلیغ دهنده انتخاب می کند با کدام یک از اینفلوئنسرها همکاری کند این است که این اینفلوئنسر با برندی که آنرا تبلیغ میکند، همسو و همراه شود. ارزشهای مشترک و این واقعیت که مخاطبان اینفلوئنسر مشابه مخاطبانی هستند که تبلیغ کننده به دنبال جلب نظرآنهاست ، بسیار مهم است.

اینفلوئنسرهایی که در توسعه برند خود به خوبی کار می کنند، محتوایی مطمئن و با کیفیت را بر اساس مأموریت تبلیغ دهنده ارائه می دهند، ضرب الاجل ها را به درستی رعایت می کنند و حرفه ای عمل می کنند، کسانی هستند که بهترین معاملات تجاری سال های آینده را انجام خواهند داد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

تماس