لایو اینستاگرام




برای سفارش لطفا با دفتر تماس بگیرید ۰۲۱۷۶۸۷۵۰۴۲ و یا در واتساپ پیام بدهید. میتوانید با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

 

  • خدمات اینستاگرام: خرید فالوور، لایک، ویو، کامنت، خرید پیج و تبلیغات Instagram

 

  • خدمات کلاب هاوس: دعوتنامه، فالوور Clubhouse

 

  • طراحی سایت و خدمات سئو Site SEO
  • خدمات یوتیوب Youtube
  • توییتر Twitter
  • تیک تاک TikTok
  • توییچ Twitch  
  • دیسکورد Discord
  • خدمات تلگرام Telegram
  • لینکداین Linkedin 
  • اسپاتیفای Spotify
  • ساندکلاد SoundCloud
  • پینترست Pinterest
  • پادکست آیتونز iTunes Podcast
  • فیسبوک Facebook
  • نصب برنامه Application install
  • ترافیک سایت Website traffic
  • لایکی Likee



لایو اینستاگرام برای بازاریابی : 

اینستاگرام با بیش از ماهانه  یک میلیارد کاربر ، تبدیل به پادشاه بی چون و چرای رسانه های اجتماعی گشته. امروزه این پلتفرم به ابزاری برای بازاریابی تبدیل شده است و مشاغل در هر اندازه ای که باشند از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات و یا خدمات خود استفاده می کنند.

صفحه اصلی سایت

در حالی که اینستاگرام  از ویژگی های بی شماری برای استفاده بازاریابان برخوردار است لایو اینستاگرام ، به عنوان یکی از جدیدترین ویژگی های اینستاگرام ، پتانسیل بازاریابی را  به طور اعجاب اوری افزایش داده در این پست ، ما به ویژگی های لایو اینستاگرام نگاه می کنیم ، اینکه چگونه میتواند موقعیت تجاری برایتان فراهم کند  و چگونه می توانید از آن استفاده بهینه کنید. بیایید وارد بحث شویم!

لایو اینستاگرام چیست و چگونه می تواند برای کسب و کارها مفید باشد؟

لایو اینستاگرام بخشی از ویژگی استوری اینستاگرام  است و به کاربران امکان می دهد اجرای  زنده خود را  ارسال کنند. افرادی که لایو ها را تماشا می کنند می توانند با پرسیدن سوال و به اشتراک گذاشتن نظراتشان ، در زمان واقعی با دارنده اصلی پیج ارتباط برقرار کنند.

ماهیت  لایو اینستاگرام کاملاً شبیه لایو فیسبوک و یوتیوب است ،اما در عین حال از چندین ویژگی تشکیل شده است که آن را برای کسب و کارها منحصر به فرد و بسیار امیدوار کننده تر می کند. بیایید نگاهی دقیق به آنها بیندازیم.

 استوری: در بالای اینستاگرام ظاهر می شود ، یعنی اولین چیزی که مردم هنگام باز کردن برنامه اینستاگرام  در تلفن یا مرورگرهای خود می بینند.

وقتی از لایو اینستاگرام به صورت مستقیم استفاده می کنید ،  به طور خودکار اولین استوری است که برای شما ظاهر می شود. در واقع استوری تضمین می کند که درصد قابل توجهی از فالوور های اینستاگرام شما لایو را تماشا می کنند.

  اعلان ها: اگر فالوور های شما از اینستاگرام استفاده نکنند فکر می کنید که در چنین شرایطی آنها لایو های شما را از دست می دهند؟

اشتباه میکنید ! به طور پیش فرض ، اینستاگرام هنگام پخش مستقیم از طریق اعلان های فشرده ، به فالوور های شما اطلاع رسانی خواهد کرد. در حالی که فالوور ها میتوانند گزینه غیرفعال کردن اعلان برای لایو را فعال کنند ، اما این واقعیت که به طور پیش فرض فعال شده است به این معنی است که فالوور های  بیشتری احتمالاً لایو های  شما را مشاهده می کنند.

 ذخیره شدن  24 ساعته لایو در استوری پس از پخش: وقتی لایو اینستاگرام خود را به پایان رساندید 24 ساعت به عنوان استوری اینستاگرام ذخیره خواهید شد.

این امر اجازه می دهد تا فالوور هایی که لایو شما را از دست داده اند ، بعداً از مطالب شما مطلع میشوند. اگر افراد پس از پایان پخش مستقیم فیلم را تماشا کنند ، مشارکت در زمان واقعی امکان پذیر نیست ، اما با این وجود امکان افزایش محتوای زنده شما فراهم می شود و باعث افزایش آگاهی از برند می شود.

 همکاری: در حالی که همکاری های مفصل هنوز در لایو اینستاگرام امکان پذیر نیست ، شما می توانید یک نفر را اضافه کنید تا صفحه را با شما به اشتراک بگذارد.

برای مشاغلی که می خواهند جلسات پرسش و پاسخ انجام دهند ، هیچ چیز بهتری وجود ندارد. با استفاده از این ویژگی اساسی همکاری ، می توان مصاحبه ها و گفتگوهای کامل را انجام داد.

کمپین های بازاریابی زنده اینستاگرام:

 در حالی که کاربران عادی اینستاگرام غالباً فقط برای سرگرمی به زندگی خود ادامه می دهند ، اما مشاغل باید برای انجام بازاریابی با استفاده از لایو اینستاگرام برنامه خاصی داشته باشند. در اینجا برخی از ایده هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از لایو اینستاگرام مارک خود و محصولات و یا خدمات خود را معرفی کنید :

 پیش نمایش محصولات: 

بنابراین نام تجاری شما در آستانه عرضه آخرین محصول خود است و شما می خواهید فالوور های واقعی اینستاگرام خود را از آن آگاه کنید. پخش زنده اینستاگرام را شروع کنید و برخی از جالب ترین ویژگی های محصولتان را برجسته کنید. همچنین می توانید مخاطبان خود را در مورد تاریخ عرضه محصول نیز آگاه کنید. به علاوه می توانید برای پیش سفارش محصول از وب سایت رسمی تجارت یا پورتال تجارت الکترونیکی ، لینکی به بینندگان ارائه دهید.

راه اندازی محصول:

 راه اندازی محصولات در لایو اینستاگرام می تواند به طور فوق العاده ای در آگاهی دادن به فالوور های اینستاگرام خود از میزان ارزش گذاری آنها موثر تر ثر باشد. فیلم های راه اندازی محصول می توانند نمایش دقیق محصولات و پیوندهای خرید مربوط به آن را داشته باشند.

لایو های آموزشی: 

لایو های آموزشی می توانند برای برقراری ارتباط با مخاطبان و ارائه اطلاعات ارزشمند به آنها در مورد چیزی که مربوط به حوزه تجاری شما است ، عالی باشند. به عنوان مثال ، یک نوازنده می تواند به صورت مستقیم پخش شود و درباره برخی اشتباهات رایج که مبتدیان هنگام تمرین مرتکب می شوند صحبت کند.

لایو های پرسش و پاسخی: فالوور های  شما ممکن است چندین سوال از شما داشته باشند که قبلاً هرگز فرصتی برای پرسیدن از شما را نداشته اند. لایو را شروع کرده و آن را به پرسش و پاسخ تبدیل کنید تا  سوالات فالوور های خود پاسخ دهید. چنین لایو های  پرسش و پاسخ می تواند سطح اعتماد و ارتباط عاطفی بین یک برند و مخاطبان آن را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

اینها تنها برخی از ایده هایی است که می توانید با استفاده از لایو اینستاگرام انها را  تجربه کنید. با خیال راحت لایو خود را برای ارائه چیزی واقعاً منحصر به فرد برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

نحوه استفاده بهینه از لایو اینستاگرام : نکات برتر

 اکنون که همه چیز در مورد لایو اینستاگرام می دانید ، وقت آن است که نگاهی بیندازیم به اینکه چگونه می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. در اینجا برخی از نکات برتر برای کمک به  لایو اینستاگرام  شما برای اینکه دارای حداکثر بازدید باشد قرار داده شده است .

 به طور مداوم لایو برگزار کنید : اگر یک بار به صورت زنده بروید و سپس برای دو ماه آینده دوباره از این ویژگی استفاده نکنید ، نمی توانید از ویژگی لایو اینستاگرام به شما پاداش دهد. برای دیدن بهترین نتایج ، باید یک برنامه جداگانه برای لایو ایجاد کنید و از همه مهمتر ، باید به آن پایبند باشید. به عنوان مثال ، شما می توانید تصمیم بگیرید که هر دوشنبه ساعت 9 شب لایو بگزارید. همچنین می توانید برای هر روزی که لایو میخواهید برگزار  کنید ، قالب های مختلف ویدیویی را انتخاب کنید. دوشنبه اول ماه می تواند به یک جلسه پرسش و پاسخ اختصاص یابد ،جلسه بعدی لایو  می تواند یک فیلم آموزشی باشد و غیره.

لایو خود را تبلیغ کنید: مطمئناً ، افرادی که شما را در اینستاگرام  فالو می کنند ، هر زمان که شروع به پخش لایو می کنید ، به طور خودکار مطلع می شوند. اما در مورد کسانی که فالوور شما نیستند چه می کنید؟ برای تبلیغ ویدئوهای لایو اینستاگرام  باید از صفحات دیگر رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید تصویری با بیان روال لایو اینستاگرام  خود ایجاد کنید و آن را با دوستان و دنبال کنندگان خود در Facebook و YouTube به اشتراک بگذارید.

  قبل از برگزاری لایو تمرین کنید: شما باید برای لایو خود آماده شوید زیرا مخاطبان امروزی کاملاً بی حوصله هستند. اگر هنگام لایو نتوانید کلمات مناسب را پیدا کنید ، این احتمال وجود دارد که بیشتر بینندگان شما مشاهده آن را متوقف کنند. بنابراین ، قبل از اینکه لایو برگزار کنید،  وقت بگذارید و تمرین کنید. حتی اگر متن مفصلی هم اماده نکرده اید ، برخی از مهمترین مواردی را که می خواهید بگویید اجرا کنید.

ساختار  تنظیمات استوری اینستاگرام : پس از باز کردن استوری ، روی نماد چرخ دنده در بالا سمت چپ صفحه ضربه بزنید تا به صفحه تنظیمات استوری اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. در اینجا می توانید انتخاب کنید چه کسی استوری های  شما را ببیند و چه کسی پاسخ دهد. پاسخهای پیام از “همه” را برای حداکثر جذابیت در همه ی لایو های خود فعال کنید. همچنین گزینه “Share your story to Facebook” را فعال کنید تا لایو های شما  به طور خودکار در صفحه مشاغل فیس بوک شما به اشتراک گذاشته شوند و مخاطبان فیس بوک شما را نیز به سرعت درگیر خود کنند.

 لایو های  خود را سرگرم کننده کنید: لایو های  شما ممکن است  برای مخاطبان شما خسته کننده شود ، به خصوص اگر صحبت زیاد باشد و زیاد کنش نداشته باشید. با این حال ، از استفاده از فیلترهای صورت و تغییر نماهای دوربین (جلو – عقب و عقب – جلو) برای ایجاد تغییر در وضعیت بینندگان استفاده کنید. هیچ چیز به اندازه کمی شوخ طبعی مخاطبین را در لایو نگه نمیدارد. بنابراین زیاد به آن فکر نکنید. فقط آن را انجام دهید!

برای افزایش در دسترس بودن ویدیوی زنده خود از IGTV استفاده کنید:

 IGTV برنامه افزودنی اینستاگرام است که به کاربران اجازه می دهد فیلم هایی با طول بیش از یک دقیقه ارسال کنند. تا ماه مه سال 2020 ، کاربران اینستاگرام فقط می توانستند استوری از ویدیوهای لایو اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارند. با این حال ، قوانین تغییر کرده است و کاربران می توانند تصمیم بگیرند که پس از اتمام لایو ان را در بستر IGTV به اشتراک بگذارند. بهترین چیز در مورد IGTV این است که ویدیوهایی که در آنجا به اشتراک می گذارید به طور خودکار حذف نمی شوند ، به شما یک بستر عالی برای گسترش در دسترس بودن ویدیوی زنده خود می دهند.

از فالوور هایتان بخاطر اینکه در لایو شرکت کردند تشکر کنید: فراموش نکنید که از همه فالوور هایی که در لایوتان حضور داشتند تشکر کنید. این یک حرکت بسیار اساسی است ، با این کار میتوانید ح ارزشمند بودن را در مخاطب ایجاد کنید. همچنین ، به دلیل هر خطایی که در طول لایو به وجود امده نیز ، عذرخواهی کنید. خطاها جزئی از لایو هستند ، اما اگر آنها را نادیده بگیرید و ادامه دهید طوری که گویی هیچ مشکلی پیش نیامده است ، ممکن است مخاطبان شما آن را دوست نداشته باشند.

رشد تجارت مدرن تا حدود زیادی به فعالیت های آنلاین آن بستگی دارد. اینستاگرام یکی از پلتفرم هایی  است که به مشاغل و مارک های تجاری فرصت می دهد تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند لایو اینستاگرام یک ویژگی است که بسیار نادیده گرفته می شود. بنابراین ، اگر در بازاریابی نام تجاری و محصولات و یا خدمات خود از طریق لایو اینستاگرام  تلاش نکرده اید ، زمان آنفرا رسیده تا این کار را انجام دهید! نگران اشتباهاتی که ممکن است در لایو های ابتدایی تان داشته باشی دنباشید. هرچه بیشتر از این ویژگی استفاده کنید ، فیدبک بهتری در آن خواهید یافت.

دکتر اینستاگرامAuthor posts

درباره دکتر اینستاگرام آژانس دیجیتال مارکتینگ دکتر اینستاگرام در طی فعالیت در زمینه تبلیغات و کسب تجربه تصمیم به جذب افراد با استعداد در زمینه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به طور خاص برنامه اینستاگرام نمود و با آموزش و گردآوری تیم متخصص و حرفه‌ای در این زمینه توانست همزمان با گسترش فعالیت‌های خود، با برندهای مطرح و شرکت‌های معتبر در زمینه‌های مختلف همکاری داشته باشد. هم اکنون تیم ما با ارائه جامع‌ترین خدمات، پژوهش، مشاوره و تحلیل موردی در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!