دایرکت اینستاگرام

استفاده از دایرکت اینستاگرام برای راه اندازی مشاغل

شما به عنوان صاحب مشاغل میتوانید مستقیماً با هر کسی که یک حساب فعال در سیستم دارد ارتباط برقرار کنید. متأسفانه، بسیاری از کسب و کارها از این فرصت ارزشمند استفاده نمیکنند.

توانایی برقراری ارتباط مستقیم با فالوور ها و مشتریانتان مزایای زیادی دارد. نکته اصلی این است که بدانید چطور از دایرکت اینستاگرام برای پیشبرد تجارت استفاده کنید که چیزهای ضروری و مفید ارائه دهید که آزاردهنده و بی معنی به نظر نرسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ی دایرکت اینستاگرام، مزایای آن و اینکه چطور میتوانید از حداکثر پتانسیل آن استفاده کنید، ادامه مطالب را بخوانید.

    درباره دایرکت مسیج اینستاگرام

دایرکت مسیج اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که با کاربر دیگری به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید. از طریق این سرویس میتوانید پیام، عکس و فیلم ارسال کنید. این بسیار شبیه پیام های مستقیم (DM) در برنامه های دیگر است.

مشاغلی که از پیام رسان فیس بوک استفاده میکنند به آنها این امکان را میدهد که با روش شخصیتری به مشتریان و مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند. پیام رسانی اینستاگرام هم به شما همان امکان را میدهد. دایرکت مسیج اینستاگرام میتواند یک روش بازاریابی بسیار موثر و مفیدتری نسبت به روش های قدیمی مثل ایمیل یا سایر روشهای تبلیغاتی باشد.

شما میتوانید برای هرکدام از فالوور هایتان دایرکت مسیج بفرستید. همچنین میتوانید برای افرادی که شما را فالو نکرده اند هم پیام بفرستید. فقط تفاوتی که دارد این است که این درخواست پیام ها، قبل از اینکه مبادله ای رخ دهد، باید تأیید شوند.

اگر پیام شما را تأیید کنند، در آینده میتوانید بدون محدودیت ارتباط برقرار کنید. برای پیدا کردن پیامهای اینستاگرامتان به دنبال شکل هواپیمای کاغذی در بالای صفحه اصلی اینستاگرام خود باشید.

 مزایای دایرکت اینستاگرام 

پیام رسانی به کاربران اینستاگرام، به شما امکان کنترل توضیحات را میدهد. میتوانید به جای اینکه پیام را برای تمام فالوور هایتان پست کنید، پیام مربوط به هر شخص یا گروه کوچکی را فقط برای آنها بفرستید.

این کار میتواند برای شما و تجارتتان مزایای زیادی از جمله افزایش فروش داشته باشد. کل رسانه های اجتماعی درباره ی ایجاد روابط است، که خصوصاً برای تجارت مهم است. مردم از روش فروش های شخصیتر بیشتر استقبال میکنند که از طریق روش های بازاریابی انبوه امکان پذیر نیست.

دایرکت اینستاگرام میتواند راهی مناسب و راحت برای ارتباط با مشتری باشد. از تایپ کردن ایمیل های طولانی، آسان تر و سریعتر است و معمولاً سریعتر پاسخ داده میشود. به علاوه، این نوع ارتباطات میتواند باعث افزایش وفاداری به برند تجاری شود، چون کاربر احساس میکند توسط تجارت شما دیده و مورد تأیید قرار گرفته است.

همچنین میتوانید با رفتن به دایرکت افراد و با روشی حرفه ای مشتریان راغب خود را افزایش دهید. شما حتی میتوانید از طریق پیام رسانی در اینستاگرام در صنعت خود رابطه های جدید ایجاد کنید. این نوع شبکههای مجازی ثابت میکند که کاملاً ارزشمند است.

 فرستادن انواع دایرکت مسیج

ممکن است بخواهید بدانید که چگونه از دایرکت اینستاگرام  به روشی حرفه ای استفاده کنید که نتیجه ای حاصل شود. میتوانید از روش ها و استراتژی های زیادی استفاده کنید که احتمالاً مورد استقبال کاربران اینستاگرام قرار میگیرد. وقتی میخواهید با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید یا راه هایی برای همکاری با مشاغل دیگر پیدا کنید، پیام رسانی واقعاً میتواند مؤثر باشد.

میتوانید برای یک میکرو اینفلوئنسر یک خط درباره ی کسب و کارتان و اینکه چه چیز پروفایل آنها را دوست دارید بفرستید. برای شروع گفتگو، انواع همکاری که میتواند برای دو طرف مفید باشد را پیشنهاد دهید.همچنین میتوانید با تجارت دیگری که مکمل تجارت شما است اما رقیب مستقیم نیست، خدمات تجاری ارائه دهید.

این یک برد دوطرفه است. اگر اینفلوئنسر هستید، دایرکت اینستاگرام میتواند برای شما هم مناسب باشد. حواستان به برندهایی که به شما درخواست دادند باشد و برای ارتباط و جلب توجه آنها، با معرفی و پیشنهاد اولیهی راه های همکاری با آنها تردید نکنید.

مشتریان یا مشتریان بالقوه شما از قدردانی یا دادن پیشنهادات ویژه به آنها استقبال میکنند. از کاربرانی که ویژگی های سازگار با برند شما را تبلیغ میکنند قدردانی کنید. به آنها بگویید کاری را که انجام میدهند را دوست دارید.

برای تشکر از تعامل فالوور هایی که  به طور مداوم در اکانت شما فعال هستند، کد تخفیف ویژه بفرستید. شما می توانید با این دایرکت مسیجها، از طریق تقویت روابط و ارائه چیزهای لازم و ضروری، خلاق باشید. وقتی این کار را انجام دهید، به احتمال زیاد تلاشهایتان به نتیجه خواهد رسید.

    چگونه از دایرکت مسیج برای کسب و کارتان استفاده کنید

روش های زیادی برای ارتباط مشتریان بالقوه با کسب و کار شما از طریق دایرکت اینستاگرام وجود دارد. اول باید اکانت های مورد نظرتان که میخواهید با آنها تماس بگیرید را پیدا کنید. کاربرانی که از هشتگ های خاص مرتبط با تجارت شما استفاده میکنند را پیدا کنید.

همچنین میتوانید نام برندتان را سرچ کنید. اگر افرادی قبلاً در مورد شما صحبت کرده اند، منطقی است که با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین ممکن است بخواهید کاربران را بر اساس موقعیت جغرافیایی پیدا کنید، به شرطیکه محصولتان مناسب آن منطقه باشد.

یک بررسی سریع از اکانت کاربران انجام دهید تا بهترین روش برای نزدیک شدن به هرکدام را پیدا کنید. اگر می بینید کسی تعامل بالایی با فالوور هایش دارد، این شخص ممکن است تأثیرگذار باشد که همکاری با او ارزش زیادی دارد.

کسی که از محصول شما استفاده کرده است، احتمالاً در ازای وفاداری خود خواستار کد تخفیف باشد. آنها حتی ممکن است به عنوان تشکر، از شما قدردانی کنند. یادتان باشد، همه چیز به روابط بستگی دارد.

نکته مهم این است که، مهم نیست که به چه کسی نزدیک میشوید و چه چیزی ارائه میکنید، مهم این است که به مردم چیزهای ضروری بدهید. سعی کنید آنچه را که میخواهند یا نیاز دارند را به آنها بدهید. به یاد داشته باشید، هر تعاملی که با مردم دارید باید مربوط به آنها باشد، نه در مورد شما یا کسب و کارتان.

این بهترین راه برای ایجاد روابط واقعی و ساخت روابط است. زمانیکه این اتفاق بیفتد، فروش و سود به دنبال خواهد داشت. چیزهای با ارزش تری نسبت به رقبای خود ارائه دهید و به زودی شاهد پیشرفت تلاشهایتان خواهید بود.

دایرکت اینستاگرام ابزار بزرگی برای ارتباط با مردم، ایجاد روابط و افزودن ارزش و مرغوبیت به فضای اجتماعی است. همه اینها در کنار هم باعث افزایش قابل ملاحظه سود خالص شما میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس