خرید پیج اینستاگرام ❤️ خرید فالوور اینستاگرام

پنج راه برای برای اینکه پیام دایرکت اینستاگرام را به فروش تبدیل کنید بدون اینکه حس بد داشته باشید

روش جدیدی برای فروش با استفاده از رسانه های اجتماعی وجود دارد و این شامل راه اندازی پیچیده، تبلیغات پولی یا صفحات نوشتاری فروش حرفه ای نمی باشد. و این از طریق پیام های دایرکت رسانه های اجتماعی شما انجام می شود. در حقیقت، اگر شما با محصولات و خدمات خود از طریق دایرکت اینستاگرام یا پیام های لینکدین به مشتریان مراجعه نکرده اید شما درواقع هزاران دلار را از دست داده اید. که ممکن است کسب و کار شما در آن باشد. این مهارت لازم است که کسی را با کلمات خود جلب کنید و از چت به فروش برسید. شما نمی توانید فقط لینکی را رها کنید وانتظار داشته باشید که مردم روی آن کلیک کنند. روند فروش کمی فراتر از آن است.

نیک پیجون، سخنران برجسته ی انگیزشی، مربی کسب و کار و روانشناس مثبت گرا، متعهد به توانمند سازی زنان برای دستیابی به موفقیت  های غیر قابل مهار، دایرکت را کامل کرده.

پیجون روش پنج مرحله ای خود را برای تبدیل پیام های دایرکت به فروش را فاش کرد.

1- با طرح سوال، مخاطبان خود را ارزیابی کنید

هنگامی که نوبت به فروش از طریق پیام دایرکت اینستاگرام می رسد، از ارتباط برقرار کردن به حالت سرد اجتناب کنید. یا در عوض، در استوری ها، فید ها، و گروهایی که به افراد اجازه می دهند تا خود را ارزیابی کنند سوال بپرسید. در مورد نقاط دردی که مشتریان شما تجربه می کنند و نتایجی را که می خواهند ایجاد کنند سوال کنید. به عنوان مثال گفتن، “اگر شما یک زن در تجارت هستید و آماده دو برابر کردن فروش حود هستید، در زیر نظر دهید و بگویید بله.”

این فراخوان ساده به شما امکان می دهد یک لیست داغ از افراد تهیه کنید و از پروفایل های رسانه های اجتماعی آنها دیدن کنید تا ببینید که آیا آنها برای آنچه شما ارائه می دهید مناسب هستند یا خیر.” 

پیجون پیشنهاد می دهد، “سپس می توانید به جای اینکه بخواهید به همه بفروشید، به لیست داغ واجد شرایط خود، که قبلا در موضوع مکالمه شما سرمایه گذاری شده و آماده ی بحث و گفتگو درباره اهداف خود هستند برسید.”

2- نتیجه را رها کنید

پیجون می گوید، “استراتژی فروش با لمس بالا درواقع ایجاد روابط واقعی با افراد واقعی است-نه فقط فروش.

بسیاری از افراد، این مرحله ساده را اشتباه می گیرند و بدون اینکه ابتدا اتصال برقرار کنند، مستقیم در آن شیرجه می روند. در عوض، قصد داشته باشید با تمرکز بر روند، به مکالمه نزدیک شوید. به دنبال درک طرف مقابل باشید و با کنار گذاشتن دلبستگی به نتیجه، رابطه ایجاد کنید.

بهتر است به جای تمرکز بر اینکه آیا مکالمه الان یا طی دو هفته یا دو سال منجر به فروش میشود، روابط کوتاه مدت و هم بلند مدت تنظیم کنید وقتی شما به رابطه اهمیت می دهید.”

3- مکالمه دایرکت اینستاگرام را با یک روحیه مثبت باز کنید

پیجون خاطر نشان می کند، سوالاتی را بپرسید مانند اکنون چه چیزی برای شما هیجان انگیز است؟ خواهید دید که مردم به طور طبیعی وقتی درمورد اقدامات بعدی خود صحبت می کنند، به مشتریان خود نتایج خوبی می دهند یا علم روانشناسی مثبت می آموزد که احساسات مثبت گسترش و ایجاد می شوند. بنابراین وقتی کسی را متوجه چیزهای خوب می کنید، بقیه مکالمه خیلی راحت تر جریان می یابد.

اکثر رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام، یادداشت های صوتی را همچنین امکان پذیر می کنند که می تواند به تجربه شخصی مکالمه شما بیفزاید و این بدین معنی است که می توانید شما بدون نیاز به تنظیم تماس تلفنی یا بزرگنمایی، با یک فرد واقعی صحبت کنید.”

4- یک بینش یا برنده سریع ارائه دهید

پیجون پیشنهاد می کند، هر بار که پیامی ارسال می کنید، مطمئن شوید، مطمئن شوید که منتظر جواب هستید. شاید مشتاق باشید که عجله کنید اما هیچ کس دوست ندازد مجبور به فروش شود. وقتی مشتری بالقوه شما جواب می دهد، وقت آن است که سوالات بیشتری بپرسید. انجام فروش در واقع تعیین نیاز اول وسپس ارائه پیشنهاد بر اساس محصول یا خدمات خود است که بتواند نیازهای مشتری خود را برآورده کرده و مشکلات آنها را برطرف کنید.

مثالی از این ممکن است یک استراتژیست تجاری باشد که از طریق دایرکت سوالاتی راجع به پیشنهاد کسی، برای راه اندازی بعدی را بپرسید. وقتی آنها جواب دادند، از آنها بپرسید آیا ارائه ی یک نکته یا بینش کوچک اشکالی ندارد.

این ممکن است یک نمونه یا مطالعه موردی باشد که تخصص شما را نشان دهد و نشان دهد که شما مایل به کمک هستید. درخواست مجوز تایید می کند که مشتری بالقوه واقعا علاقه مند است و در آنچه که به اشتراک می گذارید ارزش دارد و ار ارائه ی مشاوره ناخواسته جلوگیری می کند.

5- دعوت کنید

پیجون می گوید: ” با دعوت از خرید یا درخواست، از قسمت مکالمه ی عادی گپ به سمت فروش واقعی بروید. شما در حال حاضر از تعامل با مشتری بالقوه حود لذت می برید، و از آنجا که شما سوالات مهم و اصلی را می پرسید، می توانید محصولات و خدمات خود را خوب و مناسب بدانید اگر که محصولات خوبی هم نیستند، سعی نکنید که آنها را بفروشید. شخص دیگری را پیدا کنید تا با او رابطه برقرار کند تا بتواند به جلو حرکت کند.”

” به یاد داشته باشید که فروش، خدمات است. شما در واقع مسئولیت فروش به افرادی را دارید که واقعا به کمک شما نیاز دارند. وقتی این را به یاد می آورید، گفتگو کردن برای انجام فروش آسان است. به نظر می رسد شما از مشتری خود دعوت می کنید که از بین دو گزینه تاریخ برای رزرو در یک تماس فروش انتخاب کند و یا آنها را به وب سایت خود، یا یک لینک پرداخت برای خرید بفرستد.

به هر طریقی که فرصت خود را برای کسب درآمد بیشتر در تجارت به حداکثر برسانید فروش از طریق دایرکت را انتخاب کنید.”  

خروج از نسخه موبایل