پیج اینستاگرام







برای خرید خدمات اینستاگرام (خرید لایک، فالوور، ویو کامنت و ...) یا خرید پیج اینستاگرام لطفا با دفتر تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام بدهید. میتوانید قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.



پنج روش برای رشد پیج اینستاگرام برند خود

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، پتانسیل بازاریابی فوق العاده ای را ارائه می دهد. این می تواند به شما در جذب مشتریان هدف، افزایش تعامل، جذب بازدید بیشتر سایت و افزایش فروش کمک کند.

اما برای همه اینها، شما ابتدا باید یک جامعه از فالوور ها در اینستاگرام ایجاد کنید. شما باید بازدید های بیشتری بر روی پست های خود بگیرید، تعداد تعاملات را افزایش دهید و مردم را متقاعد کنید که محتوای شما را ذخیره و به اشتراک بگذارند.

نمی دانید چگونه پیج کاری اینستاگرام خود را رشد دهید؟ من از طریق تجربه مشاوره با مشتریان در مورد استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود، نکات حرفه ای برای شما دارم.

1. از قدرت هوش مصنوعی برای رشد استفاده کنید.

برخی از مشاغل از ناکجاآباد بیرون می آیند و هیاهویی ایجاد می کنند که هرگز واقعاً از بین نمی رود. نمی دانید چگونه آنها قادر به دستیابی به چنین رشد سریعی هستند؟

راز موفقیت آنها تا حدی در هک رشد است که شامل شناسایی بهترین راهکارها برای به دست آوردن حداکثر تعداد کاربران یا مشتریان است.

برای یافتن چنین استراتژی هایی می توانید از هوش مصنوعی و داده های بزرگ استفاده کنید.

ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند مخاطبان و هشتگ های مناسب را شناسایی و هدف قرار دهید، محتوای قابل تعویض ایجاد کنید و پیج اینستاگرام خود را رشد دهید.

سایر گزینه های هک رشد چیست؟

همچنین می توانید از برنامه های شخصی سازی شده رشد اینستاگرام که توسط شرکت هایی مانند Goso ارائه می شود، بهره مند شوید. آنها قدرت هوش مصنوعی و رفتار انسانی را برای هدف قرار دادن افراد در جایگاه شما ترکیب می کنند و به شما کمک می کنند تا یک گروه هوادار برای نام تجاری خود بسازید. آنها همچنین احتمالاً رشد پیج اینستاگرام به صورت هدفمند، افزایش تعامل، افزایش قدرت پروفایل و آمار رشد ماهانه را برای شما فراهم می کنند.

2. محتوای خلاقانه و ارزشمند را در زمان‌های بهینه منتشر کنید .

هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. هرگز وجود نداشته است.

این چیزی است که من از تجربیاتم به عنوان مشاور برند و اینفلوئنسر یاد گرفته ام. همانطور که شنیده ام، مردم محصولات و خدمات نمی خرند، آنها داستان می خرند. پس شما باید هنگام ایجاد محتوا برای پیج اینستاگرام کسب و کار خود خلاق باشید. بهترین راه برای جلب توجه کاربران اینستاگرام و درگیرکردن آن‌ها با پست‌های خود , ایجاد محتوایی است که می‌تواند به آن‌ها مربوط باشد.

در اینجا برخی از نکات سریع ایجاد محتوا برای شما آورده شده است:

  • از عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا و رنگ های زنده استفاده کنید.
  • زیرنویس های طولانی، جذاب یا کوتاه، خلاقانه بنویسید.
  • به جای تبلیغ مستقیم محصولات و داستان های خود، داستان هایی را تعریف کنید که مردم می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.
  • برای کمک به کاربران در اتصال شخصی، نام تجاری خود را مردمی کنید.
  • تجزیه و تحلیل اینکه کدام نوع از پست ها و موضوعات باعث ایجاد حداکثر جذابیت در پیج اینستاگرام شما می شوند، و استفاده موثر از آنها.

در کنار ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند، باید زمان های مختلف پست گذاشتن را نیز امتحان کنید. این به شما کمک می کند تا زمان بهینه ارسال را که حداکثر تعامل را ایجاد می کند، شناسایی کنید. در حالی که اکثر مارک ها حداقل یک پست در روز منتشر می کنند، شما باید با توجه به میزان محتوای ارزشمندی که می توانید ایجاد کنید، درباره تعداد دفعات پست گذاشتن خود تصمیم بگیرید. 

به یاد داشته باشید، برای افزایش کمیت، هرگز نباید از نظر کیفیت محتوا سازش کنید.

3. استفاده از ویژگی های جدید اینستاگرام

اینستاگرام یک پلت فرم رسانه های اجتماعی است که به سرعت در حال تحول است و هر از گاهی ویژگی های جدیدی را معرفی می کند. کسانی که این ویژگی های جدید را در اوایل به کار می گیرند، از نظر میزان مشارکت و رتبه بندی، پیروز می شوند.

چرا؟

الگوریتم های رتبه بندی اینستاگرام کسانی را که از ویژگی های تازه ی معرفی شده برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند استفاده می کنند، ترجیح می دهد. همچنین اگر زود شروع کنید رقابت کمتری وجود دارد. شما نباید از هر قالب محتوایی چشم پوشی کنید، خواه تصویر، فیلم، داستان ها، داستان های برجسته، فیلم های IGTV، نمایش چرخ فلکی عکس ها یا ویدئوهای کوتاه باشند.

در نهایت، شما قادر خواهید بود قالب محتوایی را که برای مخاطبان و موقعیت شما بهترین عملکرد را دارد، شناسایی کنید.

به عنوان مثال، من واقعاً دوست دارم پست های هوشمندانه با نمایش چرخ و فلکی را برای برندها، بازاریاب ها و سایر متخصصان بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام ایجاد کنم و این قالب محتوا به من کمک کرده است که اشتراک و تعامل بیشتری نسبت به سایر انواع محتوا داشته باشم.

اما هنوز هم برای ایجاد و انتشار پست های تصویری و محتوای ویدئویی کوتاه وقت می گذارم و استفاده از استیکرهای مختلف استوری به من کمک می کند تا به پیج های جدید دسترسی پیدا کنم.

4. هشتگ های مناسب را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید.

هشتگ ها در اینستاگرام مانند کلمات کلیدی در گوگل عمل میکنند. آنها به شما کمک می کنند تا به مخاطبانی که شما را فالو نمی کنند، دست پیدا کنید. شما باید از هشتگهای محبوب برای موقعیت خود استفاده کنید تا توسط مخاطبان مناسب پیدا شوید. 

به عنوان مثال، من هنگام پست نکات بازاریابی دیجیتال، از هشتگ هایی مانند “# نکات بازاریابی دیجیتال”، “# استراتژی بازاریابی دیجیتال”، “# بازاریاب دیجیتال” و “# متخصص بازاریابی دیجیتال” استفاده می کنم.

اما چگونه می توانید هشتگ های مناسب پیج اینستاگرام و محتوای خود را پیدا کنید؟
در اینجا چند نکته آورده شده است:

  • برای جستجوی هشتگ های مرتبط در اینستاگرام از یک کلمه کلیدی خاص استفاده کنید.
  • هشتگ هایی را که پیج های رقیب شما استفاده می کنند بررسی کنید.
  • از هشتگهای مختص به محتوای پست خود استفاده کنید.
  • ابزارهای تولید هشتگ با استفاده از هوش مصنوعی را برای شناسایی موثرترین هشتگ ها برای پیج اینستاگرام خود استفاده کنید. 
  • استفاده از هشتگهای خاص روز را فراموش نکنید زیرا می توانند به شما در افزایش دسترسی کمک کنند.

قبل از استفاده از هشتگ، باید میزان جستجوی آن را نیز بررسی کنید. اگر می خواهید برای جستجوی مشابه رتبه بالاتری داشته باشید، بهتر است از هشتگ با میزان جستجوی متوسط ​​استفاده کنید.

5. با اینفلوئنسر های دیگر همکاری کنید.

همکاری با اینفلوئنسرها یکی از موثرترین راه ها برای جذب سریع فالوور های بیشتر برای پیج اینستاگرام کسب و کار شما است. همکاری با اینفلوئنسرها یکی از موثرترین راه ها برای جذب سریع فالوور های بیشتر برای پیج اینستاگرام کسب و کار شما است. برای تأیید برند و محصولات و خدمات خود باید اینفلوئنسر های مربوط به آن را پیدا کنید. اینفلوئنسرها از قبل طرفداران زیادی دارند. اگر آنها برند شما را در پست یا استوری خود نشان دهند، می توانید به طور همزمان به همه طرفداران آنها دسترسی پیدا کنید.

گرچه این استراتژی همیشه مورد علاقه من است، اما رمز موفقیت در انتخاب مناسب اینفلوئنسرها نهفته است. اگر لباس و لوازم جانبی می فروشید، مشارکت با اینفلوئنسر مد که سلیقه ی سبکی مشابهی دارد می تواند معجزه هایی برای برند شما ایجاد کند.

اگر برای رشد تجارت خود در اینستاگرام آماده هستید، این پلتفرم فرصت های بازاریابی بی شماری را برای انجام این کار فراهم می کند. از افزایش آگاهی از برند تا تولید فروش، می تواند به شما در انجام همه کارها کمک کند.

دکتر اینستاگراممشاهده نوشته ها

درباره دکتر اینستاگرام آژانس دیجیتال مارکتینگ دکتر اینستاگرام در طی فعالیت در زمینه تبلیغات و کسب تجربه تصمیم به جذب افراد با استعداد در زمینه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به طور خاص برنامه اینستاگرام نمود و با آموزش و گردآوری تیم متخصص و حرفه‌ای در این زمینه توانست همزمان با گسترش فعالیت‌های خود، با برندهای مطرح و شرکت‌های معتبر در زمینه‌های مختلف همکاری داشته باشد. هم اکنون تیم ما با ارائه جامع‌ترین خدمات، پژوهش، مشاوره و تحلیل موردی در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!