دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام و کمک آن به تجارت شما

داشتن فالوور های حقیقی در اینستاگرام کار ساده ای نیست. اگر پایه ای وفادار از فالوور های اینستاگرام میخواهید که میتوانند لایک های بیشتری برای پست های شما به بار آورند و نرخ مشارکت را بالا ببرند، باید از ویژگی های متنوع این پلتفرم در بهترین حالت ممکن استفاده کنید. دایرکت اینستاگرام یکی از اینچنین ویژگی هایی است که بهتر است از آن استفاده کنید.  در حالیکه استفاده از دایرکت ساده و راحت به نظر می رسد، باعث می شوند که به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و  با آن ها در راه مشخص تری ارتباط داشته باشید.

اگر از اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنید و به دنبال تجربه رشد تجارت هستید ، استفاده از دایرکت اینستاگرام گامی مهم برای رسیدن به هدف است. اینجا راهنمای شما برای استفاده از دایرکت اینستاگرام برای رونق کسب و کار شما ذکر می شود.

چه چیزی میتواند از طریق دایرکت اینستاگرام ارسال و دریافت شود؟

از طریق دایرکت اینستاگرام، میتوان موارد زیر را هم ارسال کرد هم دریافت کرد:

  • پیام ها- فردی یا برای تعداد 15 نفر برای یک موضوع
  • ویدئوها
  • تصاویر
  • پیام های صوتی
  • تماس های صوتی
  • ایجاد یا عضویت یک گروه گفتگو

چطور می توان از دایرکت اینستاگرام برای تجارت خود استفاده کرد؟

برای پاداش دادن به فالوور های برتر اینستاگرام

اگر موفق شده اید فالوور های حقیقی اینستاگرام را به دست بیاورید ، متوجه شده اید که آنها برای تجارت شما چقدر ارزشمند هستند. آنها با تعامل مداوم با محتوای شما به افزایش نرخ تعامل برای پیج اینستاگرام برند شما کمک می کنند. آنها همچنین به افزایش تعداد لایک های اینستاگرام در پست های شما کمک می کنند ، مرتباً پست های شما را به اشتراک می گذارند و همچنین پشتیبانی / بازخورد را به صورت نظر درباره پست های شما ارائه می دهند. آنها احتمالاً کسانی هستند که با حمایت از نام تجاری شما به تبلیغ در مورد شرکت شما کمک می کنند. دایرکت اینستاگرام می تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط با آنها و آگاهی دادن از میزان حمایت شما از آنها باشد. از طریق دایرکت اینستاگرام می توانید عکس ، کوپن ، کد تبلیغاتی برای آنها ارسال کنید یا حتی آدرس پستی انها را درخواست کنید تا بتوانید کوپن های آنها را برای آنها ارسال کنید.

هنگامی که در حال انجام این کار هستید، مطمئن شوید که به خاطر می آورید لینک های جداگانه برای کاربران بفرستید تا به راحتی به لینک دسترسی داشته باشند، زیرا نمیتوانید هیچ لینک قابل کلیکی را از طریق دایرکت اینستاگرام ارسال کنید. 

برای در ارتباط بودن با اینفلوئنسرهای صنعت مورد نظر

بازاریابی از طریق اینفلوئنسر یک روش عالی برای تقویت و رشد نام تجاری شماست. اینفلوئنسر می تواند محصولات تجاری شما را تبلیغ ، معرفی یا بررسی کند ، می تواند به افزایش فروش شما و افزایش آگاهی از برند کمک کند. با این حال ، ممکن است ارتباط با اینفلوئنسرها از طریق پیام مستقیم دشوار باشد زیرا ممکن است افراد زیادی از طریق پیام مستقیم به آنها دسترسی پیدا کنند. شما باید با ارائه مقداری ارزش به دیگران ، خود را از بقیه جدا کنید. سعی کنید با ایجاد دلیل برای اینکه بخواهند با شما همکاری کنند ، ارتباط برقرار کنید. با حساب های آنها و همچنین نوع محتوایی که معمولاً ارسال می کنند – چه در اینستاگرام و چه سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی آنها – آشنا شوید. هنگامی که منافع ، ارزش ها و سبک نوشتن آنها را درک کردید ، می توانید موضوعی را متناسب با آنچه مورد پسند آنها است ، تنظیم کنید. به این ترتیب ، مورد توجه آنها نیز خواهید بود و به آنها نشان خواهید داد که قبل از نزدیک شدن به آنها به اندازه کافی برای انجام تحقیقات خود ارزش قائل هستید. علاقه مند کردن آنها به همکاری با شما می تواند به شما کمک کند تا به تعداد زیادی از فالوور های اینستاگرام آنها دسترسی پیدا کنید.

برای به روز رسانی های اختصاصی

در پشت صحنه، سابقه می تواند به شما کمک کند تا تجربه ی خاص برای فالوور های اینستاگرامتان ایجاد کنید و کاری کنید که آن ها در سطح شخصی تری با برند شما ارتباط برقرار کنند زیرا احساس خاص بودن میکنند. دایرکت اینستاگرام نیز می تواند همین کار را برای شما انجام دهد. اگر قصد راه اندازی یک محصول / خدمات جدید را دارید ، می توانید با استفاده از دایرکت اینستاگرام به گروه منتخبی از فالوور های اینستاگرام خود در مورد آن اطلاع دهید. آنها می توانند نگاهی انحصاری به فروشگاههای موجود داشته باشند و حتی می توانند از پیشنهادات اولیه بهره مند شوند. اگر این کار را انجام می دهید ، می خواهید به آنها در مورد به اشتراک گذاشتن شفافیت دهید، خصوصاً در مورد کدهای تبلیغاتی یا گذرواژه ها. استفاده از دایرکت اینستاگرام برای به روزرسانی های منحصر به فرد می تواند نشانگر قدردانی از پیروان اینستاگرام شما باشد ، که آنها را ترغیب می کند تا از نام تجاری شما حمایت کنند.

برای ایجاد رقابت

روش های خلاقانه بسیاری وجود دارد که می توانید از دایرکت اینستاگرام برای اجرای مسابقات و افزایش تعامل استفاده کنید:

● یک عکس را در توصیف مسابقه ارسال کنید و کد مشخصی را ذکر کنید. با ذکر کد ، به 15 نفری که زودتر به شما دایرکت می دهند کوپن / تخفیف / جایزه بدهید.

یک کد کوپن / جزئیات مربوط به وارد کردن نقاشی از طریق دایرکت برای 15 نفر اولی که در مورد عکسی که ارسال می کنید نظر می دهند، ارسال کنید.

● از شرکت کنندگان بخواهید برای شما یک دایرکت دهند به همراه یک عکس یا ویدیویی که بعداً توسط شما می تواند پست می شود و ذکر کنند که چرا باید برنده شوند.

برای تولید جریان

اتفاقات خیلی زیادی همه روزه در اینستاگرام رخ می دهد. چگونه می توانید با ایجاد جریان ها برای تجارت خود از پلتفرم بهترین استفاده را ببرید؟ خب، دایرکت اینستاگرام می تواند در آنجا به شما کمک کند ، اما شما ابتدا باید تحقیق خود را به خوبی انجام دهید. هشتگ ها ، روندها و برچسب های مکان را جستجو کنید تا افرادی را که می توانند به طور بالقوه به تجارت شما علاقه مند شوند شناسایی کنید. آنها می توانند به منطقه مشابهی که شما در آن کار می کنید علاقه مند شوند یا حتی ممکن است با مسئله ای روبرو شوند که می توانید با ارائه راه حل برای آن به افراد کمک کنید. تماس با آنها از طریق دایرکت اینستاگرام با اطلاعات مربوطه می تواند به ایجاد یک تجربه شخصی کمک کند و منجر به رشد کسب و کار شما شود.

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر

مشتریان رضایتمند ممکن است از اینستاگرام برای ارسال نظر درباره محصولات شما استفاده کنند. ارزش بررسی آنها برای کسب و کار شما بسیار بیشتر از هر ادعایی است که شما در مورد محصول خود مطرح می کنید ، به این دلیل که سایر خریداران بالقوه احتمالاً بیشتر به آنها اعتماد خواهند کرد زیرا هیچ انگیزه ای برای تبلیغ محصولات شما ندارند. در این شرایط ، می توانید با استفاده از دایرکت اینستاگرام با چنین مشتریانی ارتباط برقرار کنید و از آنها اجازه بگیرید تا بتوانند از نظرات / عکس آنها در قالب توصیفات یا مطالعات موردی برای اهداف تجاری و تبلیغات خود استفاده کنید. این راه آسان و سریع است ، بدون اینکه به مرحله دیگری از طریق ایمیل نیاز باشد، مانند باز کردن لینک یا بارگیری پیوست پست مورد نظر.

برای درخواست بررسی محصولات / خدمات خود

اگر با یک فالوور یا کاربر اینستاگرام روبرو شدید که مورد مثبتی در مورد محصولات یا خدمات شما در این سیستم عامل ارسال کرده است ، همیشه می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام با لینک دادن صفحه خود در سایت بررسی و تماس با آنها در ارتباط باشید و از آنها بخواهید که یک بررسی از محصول شما را در آنجا بگذارند.

در نهایت ، صرف نظر از اینکه شما به چه منظور از دایرکت اینستاگرام استفاده می کنید ، هدف شکل‌گیری روابط طولانی مدت با فالوور های اینستاگرام خود و ارائه خدمات بهتر برای مشتریان است که می تواند منجر به تبدیل فالوور ها به مشتری های آینده و فروش بالاتر در آینده شود و رشد تجاری را تقویت کند.

نکته هایی در استفاده از دایرکت اینستاگرام برای تجارت شما

اعلان های خود را روشن نگه دارید

اگر می خواهید در سطح شخصی تری با فالوور های اینستاگرام خود ارتباط برقرار کنید ، مهم است که در دسترس آنها باشید و در گفت و گو با آنها حضور داشته باشید. سریعاً پاسخ دهید و ثبات خود را حفظ کنید تا بتوانید تعامل ایجاد کنید و روابط طولانی مدت را پرورش دهید.

از پیام دادن به صورت گروهی خودداری کنید

تمام هدف استفاده از دایرکت اینستاگرام برای تجارت شما ایجاد ارتباط شخصی تر با فالوور های اینستاگرام است. اگر همان پیام را به طور گروهی بفرستید، افراد احتمالاً فکر میکنند برای آنها ارزش قائل نشدید و هدف شما شکست می خورد. پیام های گروهی این امکان را برای افراد فراهم می کند تا پاسخ های یکدیگر را ببینند و این ممکن است مانع از بیان آزادانه افراد شود ، به خصوص وقتی که دیگران را در گروه نمی شناسند.

پاسخ های آماده ایده ی بدی است

در حالی که اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که پاسخگوی خودکار تنظیم کنید تا بتوانید از فالوور های جدید اینستاگرام تشکر کنید و از آنها استقبال کنید، اما استفاده از آنها ایده بدی است زیرا فاقد مشخصه های شخصی سازی شده در یک پیام واقعی هستند.

یک رابطه ی شخصی ایجاد کنید

اگرچه این امر بدیهی به نظر می رسد، اما لازم به یادآوری است که فقط تماس با کسی از طریق پیام مستقیم اینستاگرام به معنای شخصی بودن آن نیست. قبل از اینکه به گیرنده خود پیام دهید، آنها را بشناسید. این کار می تواند باعث شود به گونه ای با آنها ارتباط برقرار کنید که توجه آنها را حفظ کرده و منجر به ارتباط مثمر ثمر شود.

برخی از ملاحظات و بررسی ها را نشان دهید

فقط وقتی کاملاً ضروری است به آن دسترسی پیدا کنید و پیام دهید. زیرا قصد شما شلوغ کردن صندوق ورودی پیام مستقیم نیست.

فروش، بیش از حد است

ممکن است مردم دوست داشته باشند محصولات جدید بخرند اما این بدان معنا نیست که از خریدن کالاها لذت می برند. محصولات خود را فقط درصورتی قرار دهید که به طور خاص از شما خواسته شود. در غیر این صورت ، تأکید کنید که هر دو طرف چگونه می توانند سود ببرند و چگونه شما برای این هدف تلاش میکنید. زیرا برای نظر ، تجربه، بازخورد یا پشتیبانی گیرنده ارزش قائل هستید.

پیام سرد نفرستید

اگرچه می توان از دایرکت اینستاگرام برای ارتباط با هر کسی استفاده کرد ، بهتر است به افرادی که قبلاً با آنها روبرو شده اید یا کسانی که در اینستاگرام یا سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با محتوای شما سر و کار دارند، ارتباط برقرار کنید. با این کار احتمال دریافت پیام شما با گرمی بیشتری افزایش پیدا می کند.

با پیام مستقیم به ظاهر ساده ی اینستاگرام می توان کارهای دیگری علاوه بر ارسال پیام را انجام داد. این ویژگی می تواند به عنوان وسیله ای برای ارتباط شما با فالوور های جدید اینستاگرام ، حفظ روابط با قدیمی ها و همچنین تعمیق ارتباطات برای کمک به پیشرفت کار شما باشد. این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه می خواهید از آن استفاده کنید – فقط توجه داشته باشید که نکات ذکر شده در بالا را بخاطر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس