خرید فالوور اینستاگرام

چرا باید برای افزایش تاثیر یا اعتبارتان فالوور اینستاگرام را خریداری کنید؟

از زمانی که اینستاگرام اجرا شد، بیشترین تکرار الگوریتم آن، به طور فزاینده ای گرد آوردن فالوور، لایک ها و بازدیدها (ویوها) برای برندها و تاثیرگذاران مشکل است. 

از الگوریتم جدید اینستاگرام چه خبر؟

در سال 2019، اینستاگرام با معرفی تغییری چشمگیر در الگوریتم خود، همه چیز را متحول کرد. درمیان سایر تغییرات، برروی ترتیبی که کاربران در آن پست های خود را با پیمایش بین پست های اینستاگرام خود می بینند، تاثیر می گذارد. 

در بهم پیوستن سیگنال های مختلف، الگوریتم جدید، محتوا را براساس رفتارشان در پلتفرم رسانه اجتماعی به کاربران ارائه می دهد.

سه عامل مقدماتی که در دسته بندی و منظم کردن محتوای استوریهای کاربران تاثیر می گذارد:

  • زمان: با وجود اینکه استوریهای کاربران اینستاگرام به ترتیب وقوع یا تاریخ زمانی نیستند همچنان مهم هستند. بهترین تخمین ها در نشر نیمه عمر از یک پست اینستاگرام در حدود 19 ساعت گذاشته شده است. 
  • اثرات متقابل پیشین: تعامل بیشتر کاربران با محتوای برند شما، احتمال بیشتری دارد که در آینده دنبال کنند که چه چیزهایی پست می کنید. این یکی از بسیاری دلایلی است که شما می خواهید فالوور فعال اینستاگرام را بخرید و از پیج هایی که واقعا تمایل به محتوای شما دارند لایک دریافت کنید. 
  • تعامل با محتواهای مشابه: زمانی که کاربری با پیج هایی تعامل ایجاد می کند یا محتوایی شبیه شما، احتمال زیادی دارد که به محتوا یا برند شما آَشنا شود. 

الگوریتم جدید در بخشی برای ایجاد تجربه بهتر کاربر طراحی شده بود. این پلتفرم می خواست از نفوذ مارک های خریدار ارواح و ربات های دنبال کننده و لایک کننده اینستاگرام بکاهد. هرچندکه، شما همچنان به صورت برجسته قادر خواهید بود که نفوذ خود را افزایش داده و توسط خرید لایک به پلتفرم دست یابید. فقط لازم است که درباره نوع لایک های اینستاگرام، فالوور ها و بازدیدکنندگانی که برای محتوا و حساب خود خریداری می کنید خاص تر فکر کنید. زمانی که فالوور های فعال و عظیمی می خرید، همچون شاهدی اجتماعی عمل می کند، مقدار حرکت اضافی حساب شما را می دهد. در اینستاگرام، شاهد اجتماعی به این معناست که دیگر افراد فالو کردن پیج شما را آغاز می کنند زیرا می پندارند که بر اساس میلیونها افرادی که شما را لایک یا فالو می کنند چیزی که شما ارائه می دهید چیز خوبی است.

چرا کسب و کارها و اینفلوئنسرها عاشق اینستاگرام هستند

کسب و کارها و اینفلوئنسرها همگی به دلایل متعدد در اینستاگرام هستند. نه تنها با اتکای ویدئوها و عکس ها پلتفرم را انجام می دهند (که برای برندها خوب هستند) ـ کاربرانش نیز آزاد هستند تا با برندها تعامل برقرار کنند و خرید نمایند. هنگامی که 60% از استفاده کنندگان نشان دادند که آنها محصول جدیدی را برروی پلتفرم رسانه اجتماعی دریافته اند، 11% از استفاده کنندگان رسانه اجتماعی در ایالات متحده در اینستاگرام خرید می کنند. 

اینستاگرام پلتفرمی قوی و به سرعت در حال رشد است که کنندگان به شادی با برندها و تاثیرگذاران اینستاگرام تعامل برقرار میکنند. این امر فرصتی را برای به وجود آوردن درآمدی پربار از طریق پلتفرم مهیا میکند.

چرا شما به لایک و فالوور در اینستاگرام نیاز دارید

اگر شما فالووری نداشته باشید و کسی را نداشته باشید که پست های شما را در اینستاگرام لایک کند، نیازمند این هستید که نگاهی دقیق و طولانی به تیم بازاریابی خود بیاندازید (یا آیینه) و از خود بپرسید که چرا در اینستاگرام هستید.

حتی با تغییرات در الگوریتم، اینستاگرام همچنان درباره فالوور ها و بازیدکنندگان و لایک هاست. 

همانگونه که جیاورتز، موسس کارگاه هنری 15، شرح می دهد، تعداد لایک ها و فالوور ها در اینستاگرام نه تنها رقابتی برای جلب محبوبیت عامه تبدیل شده است بلکه در تاثیرگذاران و خرده فروشان جهان رایج شده است. 

کلی آن کلینز، مدیرعامل آزمایشگاه والت، هم رای است:

کلینز به فوربز گفت: برای اینفلوئنسرها، میزان مشارکت های مشترک (محصول برجسته در پست های رسانه اجتماعی، انجام مخابره زنده در اینترنت یا شرکت در یک رویداد) به صورت رایج بسته بر تعداد فالوور ها همراه با اشتغال، دستیابی هستند. و جمعیت شناسی.   

اصولا، در پایان روز، برای داشتن تاثیر مثبت بر برندتان در پیج اینستاگرام (و سود و زیان)، به فالوور، بازدید کنندگان و لایک ها نیازمندید. 

می توانید فالوور اینستاگرام را بخرید.

اگرچه می توانید فالوور اینستاگرام را بخرید، تمام پرداختی هایتان برای فالوور ها یکسان نیستند. متاسفانه، بسیاری از شرکت ها ربات یا روح پیج می فروشند. فالو کردن از چنین پیج هایی هیچ کاری برای شما انجام نمی دهند ـ گذشته از اینکه تعداد شما را پف دار می کند. دکتر اینستاگرام یکی از آن شرکت ها نیست. گروه ما درباره کمک کردن به شما و بردن پیج تان به سطح بعدی با ارائه فالوور فعال اینستاگرام جامعه مشتاق و پرشور است. 

البته، اینها مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام هستند. اما، بیاید صادق باشیم ـ محاسن آن به طور وسیعی از معایبش سنگین تر است. 

زمانی که شما فالوور و لایک های باکیفیت اینستاگرام را میخرید، به پیج تان شروع پرشی را می دهید. به طور نمایان پیج تان را افزایش می دهید، ایجاد اعتبار می کنید، و به مخاطبتان هدف می دهید که به برند شما بیشترین اهمیت را بدهند. همچنین یک انتخاب مقرون به صرفه را می کنید. زمانی که فالوور را از دکتر اینستاگرام می خرید، تقریبا ۲۰۰ هزار تومان برای هر ۱۰۰۰ فالوور هزینه دارد. این تنها کسری از مقدار پول است (وزمان) برای ایجاد محتوای طبیعی لازم که تعداد فالوور های یکسان را جذب نماید. زمانی که شما فالوور اینستاگرام را می خرید، بخش زیرین این است که در حال انتخاب کردن یک استراتژی محور هستید. این بدان معناست که الزاما به تعامل واقعی کمک نمی کند. هرچندکه، می تواند به شما تکان سختی دهد تا جذب مقداری از فالوور هایی که ارائه نظر خواهند کرد و با محتوای شما تعامل برقرار خواهند کرد را شروع کنید ـ فالوور ها، فالوور را جذب خواهند کرد. دیگر مسئله مهم خرید فالوور اینستاگرام این است که این امر می تواند خط سیر معیار شما را دشوارتر کند. این به خاطر این است که تفاوت بین آنهایی که به صورت طبیعی فالو کرده اند و آنهایی که برای فالو کردنشان پول پرداخت شده، چالش برانگیز است. به غیر از این موانع، زمانی که شما فالوور ها و لایک های هدفمند در اینستاگرام می خرید، شانسی را به پیج خود به منظور شکستن سروصدا و جلب توجه فالوور های مهم می دهید. 

استدلال های نهایی: به منظور افزایش تاثیر رسانه اجتماعی، فالوور اینستاگرام را بخرید.

شما نیازمند این هستید که زمانی که فالوور اینستاگرام و لایک های اینستاگرام را میخرید بادقت باشید. خرید فالوور ربات می تواند برای پیج شما زیان آور باشد ـ می تواند به میلیون ها فالوور (ربات ها) هدایت کند که درحال حذف شدن هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس