چرا باید پست اینستاگرام خود را در استوری اینستاگرامتان به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام






برای خرید خدمات اینستاگرام (خرید لایک، فالوور، ویو کامنت و ...) یا خرید پیج اینستاگرام لطفا با دفتر تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام بدهید. میتوانید قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.



چرا شما درواقع باید پست اینستاگرام خود را در استوری اینستاگرامتان به اشتراک بگذارید.

من یک فعال اینستاگرامی هستم، و سعی میکنم تقریبا هر روز پست بگذارم. به این ترتیب، تقریبا هر زمانی که عکسی را در صفحهی محتوای اینستاگرام پست میکنم، آن را در استوری اینستاگرامم نیز به اشتراک میگذارم. هرچند، اخیرا عکسهای طنز و توییتهایی را دیدهام که افرادی که این کار را انجام میدهند مسخره میکنند، و فکر کردم که توضیح دهم که انجام این کار دقیقا چرا مهم است.

برای برخی، این کار ممکن است بیهوده به نظر برسد.  من اینطور استدلال میکنم: مخاطبان شما از پیش پست شما را در صفحهی محتوای خود دیدهاند، بنابراین نیازی ندارند تا آن را در استوری شما نیز ببینند. اما عملکرد استوری اینستاگرام یک موقعیت کاملا متفاوت است، و مهم است که ما به عنوان تولیدکنندههای آنلاین و کارآفرینان هر کاری را برای غلبه بر الگوریتم و در معرض دید قرار گرفتن انجام دهیم. در واقع تبلیغ کردن آخرین پست در استوری اینستاگرامتان به هیچ وجه بیهوده نیست. این کار درواقع یک استراتژی اجتماعی هوشمند است. باور نمیکنید؟ این هم دلایل.

1- صفحهی محتوای شما به هرکسی که فالو میکنید فرصت یکسان نمیدهد.

هم در فیسبوک و هم در اینستاگرام، صفحهی محتوای شما دوستان نزدیک، اعضای خانواده و افراد مشهور محبوب را در اولویت قرار میدهد. بله، آنها میتوانند آن حسابها را تشخیص دهند. الگوریتم بر اساس حساب کسی که اغلب او را چک میکنید، کسی که محتوای برچسب دار با او دارید و کسی که به طور مداوم با محتوای او درگیر هستید صفحهی محتوای شما را ایجاد میکند.

در حالیکه این امر تجربهی کاربری را با نشان دادن محتوایی که احتمالا به آن علاقهمند هستید تقویت میکند، کار را برای کارآفرینان برای به نمایش در آمدن در صفحهی محتوای دنبالکنندگانشان سخت میکند. این عالی است که همیشه در بالای صفحهی محتوای مادر یا بهترین دوستتان ظاهر شوید، اما بیایید واقعنگر باشیم آنها در هر صورت محتوای شما را چک کرده و با پست شما درگیر خواهند شد. به اشتراک گذاشتن پست خود در استوری میتواند احتمال اینکه تعداد بیشتری از دنبالکنندگان شما آن را ببینند افزایش دهد، حتی اگر شما در الگوریتم صفحهی محتوای آنها پایینتر باشید. من مطمان هستم زمانهایی بوده که شما پستی را در استوری شخصی میبینید که در صفحهی محتوای خود ندیدید. به اشتراک گذاشتن در استوری یک راه برای مخالفت با الگوریتم دوستان و خانواده است.

2- شما نمیتوانید یک لینک را به یک پست داخل صفحهی محتوا بچسبانید.

هنگامی که شما یک شرکت گروه جدید را راهاندازی میکنید، یک قسمت جدید پادکست را معرفی میکنید، یک ویدیوی یوتیوب را به اشتراک میگذارید یا محتوایی را پست میکنید که باید به یک لینک مرتبط شود، بسیاری از حسابها در حقیقت مجبورند در بیوی پروفایل دنبالکنندگان را به آن لینک هدایت کنند. زیرنویس پستهای داخل صفحهی محتوا اجازهی گذاشتن لینکها را نمیدهند، و شایعاتی وجود دارد که تلاش برای اضافه کردن یک لینک ( که به صورت یک URL متنی نمایش داده خواهد شد) میتواند پست شما را تا چند صفحه در الگوریتم پایین بکشد. اینستاگرام دارای منافع شخصی در نگه داشتن کاربران در اپ برای زمان طولانیتر به دلیل تبلیغات است. بنابراین، آنها هر چه در توان داشتند انجام دادهاند تا خروج از اپ را دشوار کنند.

با این وجود، اگر شما یک حساب تاییدشده یا بالای 10000 دنبالکننده داشته باشید، حساب شما عملکرد بالا کشیدن صفحه را کسب میکند، که در آن شما میتوانید یک لینک در قالب استوری خود اضافه کرده و بینندگان را برای اطلاع بیشتر یا  مشارکت مجبور به بالا کشیدن صفحه کنید. اگر عادلانه به نظر نمیرسد که تنها حسابهای با 10000 دنبالکننده یا بیشتر این عملکرد را دریافت میکنند، به شما حق میدهم- اما همه چیز نیز برای حسابهای با تعداد دنبالشوندهی بالا مطلوب نمیباشد. بر اساس نمودارهای بازاریابی، استوریهایی با کمتر از 10000 دنبالکننده به کمی بیش از 9 درصد دنبالکنندگان خود از طریق استوریهای اینستاگرام میرسد، درحالیکه حسابهایی با 10000 تا 100000 دنبالکننده تنها به 5 درصد از دنبالکنندگان میرسد. هر چه دنبالکنندهی بیشتری داشته باشید، گرفتن مشارکت سختتر است، که برعکس به نظر میرسد اما هنوز دلیل دیگری است که چرا به اشتراک گذاری پست در استورییتان ارزش دارد.  

3- استوریها برای 24 ساعت در دسترس هستند.

اگر به مشارکت اهمیت میدهید، به احتمال زیاد زمانهای اصلی پستگذاری را برای پستهای اینستاگرام خود تجربه کردهاید. برخی حدود ساعت 5 عصر، که همه در راه رفت و آمد به خانه هستند را توصیه میکنند، برخی میگویند ساعت ناهار، برخی میگویند آخر شب. اکثر مخاطبان به لحاظ منطقهی زمانی متفاوت هستند، بنابراین بهترین زمان برای پست گذاشتن بر اساس اینکه دنبالکنندگان شما در کجای جهان هستند منحصر به فرد است. این بازی حدس زدن با به اشتراک گذاری پست در استوریتان کاهش مییابد.

زمانی که شما این کار را انجام میدهید، قالب استوریای که پست شما را تبلیغ میکند برای 24 ساعت در دسترس است و هربار که شما استوری دیگری اضافه میکنید بالا برده میشود. بنابراین، اگر کسی در سراسر جهان تازه بیدار شده باشد و شما هشت ساعت قبل پست گذاشته باشید، اضافه کردن یک قالب دیگر به استوریتان باعث میشود استوری شما به صفحهی محتوای استوری آنها برگردد و شانس اینکه آنها پست شما را ببینند افزایش یابد… حتی اگر پست اصلی شما در حال حاضر بسیار پایینتر از محتوای مرتبط در صفحهی محتوای آنها پنهان شده باشد.

4- استوریها میتوانند نشان دهند که چرا مخاطبان شما باید به پست شما اهمیت بدهند.

در نهایت، من توصیه میکنم از استوری اینستاگرام استفاده کنید تا به دنبالکنندگان خود بگویید که چرا باید به پست شما اهمیت بدهند. به همان اندازه که افزایش قابلیت دیده شدن از طریق دو بار به اشتراک گذاشتن آن دارای اهمیت است، شما باید اقدامی بکنید. علاوه بر اعلام وضعیت موجود “پست جدید” و گیفهای “اینجا را بزنید”، من تعدادی نکتهی کلیدی دربارهی اینکه چرا پست ارزش خواندن دارد ارائه میدهم. به مخاطبان خود بگویید که از کپشن شما چه چیزی نصیبشان میشود. آیا این یک استوری انتقادپذیر است که تا به حال به اشتراک نگذاشتهاید؟ آیا نکات واجبی دربارهی نحوهی درخواست ارتقا وجود دارد؟

اضافه کردن این موارد برای دنبالکنندههایی که در واقع پست شما را در صفحهی محتوای خود دیدند اما بدون صرف زمان برای خواندن کپشن یا مشارکت از آن رد شدند نیز مفید است. این اساسا یک فرصت برای متقاعد کردن آنها است تا یک نگاه دیگر بیندازند. اینکه چرا آنها باید به پست شما اهمیت بدهند همیشه واضح نیست، اما برای داشتن مشارکت باید اهمیت بدهند. آنها باید مشارکت داشته باشند تا پست شما جذابیت پیدا کند. پست شما باید جذابیت پیدا کند تا در معرض دید باشد، و باید در معرض دید باشد تا دنبالکنندگان بالقوهی جدید به آن دسترسی پیدا کنند.

به منظور داشتن یک استراتژی اجتماعی خوب، من شما را تشویق میکنم تا از استوری اینستاگرام به نفع خودتان استفاده کنید. این امر مشارکت شما را تقویت میکند، که این موضوع در رسانههای اجتماعی که  برخلاف تولیدکنندگان خودکار که در تبلیغات سرمایهگذاری نمیکنند کار میکنند، بسیار مهم است. با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارید به صورت طبیعی مشارکت کسب کنید. استوری اینستاگرام در بالای این ایست قرار میگیرد.

دکتر اینستاگراممشاهده نوشته ها

درباره دکتر اینستاگرام آژانس دیجیتال مارکتینگ دکتر اینستاگرام در طی فعالیت در زمینه تبلیغات و کسب تجربه تصمیم به جذب افراد با استعداد در زمینه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به طور خاص برنامه اینستاگرام نمود و با آموزش و گردآوری تیم متخصص و حرفه‌ای در این زمینه توانست همزمان با گسترش فعالیت‌های خود، با برندهای مطرح و شرکت‌های معتبر در زمینه‌های مختلف همکاری داشته باشد. هم اکنون تیم ما با ارائه جامع‌ترین خدمات، پژوهش، مشاوره و تحلیل موردی در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!