خرید اینستاگرام

چگونه فالوور ها را به مشتریان تبدیل کنیم.

اگر شما می خواهید پیج اینستاگرامتان به افزایش فروش و رشد کسب و کارتان کمک کند، شما مجبور به رفتاری با فالوور های اینستاگرامتان هستید، اگر همگی آن ها مورد هدفتان باشند و می خواهیدآن ها مجبور به خریدن محصولات شما شوند.

صفحه اصلی سایت

  1. ایجاد ارزش

برای جلب توجه جامعه مورد هدفتان و افزایش شانس خود در تبدیل آن ها به مشتریان پرداخت کننده (و وفادار)، شما باید در 2 قسمت کلیدی در پیج اینستاگرام خود ایجاد ارزش کنید- در قسمت بیوگرافی و در قسمت فید( صفحه اصلی). بگویید که چرا مخاطب شایسته مورد هدف باید محتوای شما را فالو کند و چه سودی برای او فراهم می شود.

به آن ها یک آهنربا با لینک در بیوی خود بدهید( شما می توانید لینک را هر زمان که نیاز شد تغییر بدهید تا به هر پیشنهادی که شما در حال حاضر ارائه می دهید برود). با این روش، آن ها فورا می دانند که در آن چه چیزی برای آن ها وجود دارد که آن ها تصمیم به فالو کردن شما خواهند گرفت و به تغییرات شما سرعت می دهد.

پست هایی که شما در اینتساگرام به اشتراک می گذارید، باید محتوای با ارزشی داشته باشند. شما به این وسیله بر فروش منحصر به فرد تمرکز می کنید، بزرگ ترین چیزی که شما را از رقبا متمایز می کند همین محتوای با ارزش می باشد.

یک راه دیگر ایجاد ارزش می تواند ایجاد محتوای اختصاصی اینستاگرام باشد- که آن محتوایی می باشد که شما نمی توانید آن را در دیگر کانال های رسانه جمعی به اشتراک بگذارید. از آن برای آشکار ساختن محصولات جدید استفاده کنید، بنابراین فالوور های شما حس به خصوصی خواهند داشت.

از آن برای ایجاد یک پیشنهاد استفاده کنید، مانند یک تخفیف، که شما آن را در جای دیگری نداشته اید. محصول یا پیشامد خود را در اینستاگرام به روز نگه دارید، وسپس پاسخ را در دیگر شبکه هایتان برای تشویق افرادی( که شما را در دیگر کانال ها دنبال می کنند) به اینکه در اینستاگرام هم دنبال کنند، ارسال کنید.  

  1. پیج تان را پیرامون مخاطبتان ایجاد کنید نه خودتان

اگر پیج شما درباره ی شما و روش هایی است که شما به آن نیاز دارید یا می خواهید ایجاد کنید، مخاطبتان آن را احساس خواهند کرد. اگر شما به اندازه کافی در نگه داشتن فالوور ها در اولین موقعیت خوش شانس باشید، به احتمال زیاد آن ها شما را نادیده خواهند گرفت. در غیر این صورت، بسیاری از آن ها دیگر شما را دنبال نخواهند کرد.

  1. برقراری ارتباط با فالوور هایتان

برقراری ارتباط با فالوور ها برای موفقیت شما در رسانه اجتماعی ضروری می باشد زیرا آن نشان می دهد که شما یک رابطه دوطرفه با آن ها برقرار می کنید. شما به آن ها گوش می دهید و مراقب هستید. چندین روش وجود دارد که شما می توانید این کار را انجام دهید.

ابتدا، باید تضمین کنید که شما برای پاسخ به دیدگاه افراد درباره ی پست های شما وقت می گذارید. لایک کردن یک عکس چند ثانیه زمان می برد، اما صرف وقت برای ارسال دیدگاه مهم است زیرا وقت هر کسی با ارزش می باشد. اگر شما پاسخ ندهید، فالوور های شما خواهند دانست که شما توجهی به آن ها ندارید و انگیزه کافی برای ارسال دیدگاه درباره ی پست شما نخواهند داشت.

برای سوال پرسیدن وقت بگذارید. یک مکالمه درباره ی ایده بزرگ خود داشته باشید. این نشانه اعتماد است و به فالوور های شما اجازه می دهد که شما به دنبال برقراری روابط هستید- نه فقط فروش. زمانی که شما سوال می پرسید، آنها بیشتر متمایل به تعهد می شوند- مخصوصا اگر شما با پاسخ به دیدگاه های آن ها اعتباری ایجاد کنید.

  1. برای آن ها خرید محصولاتتان را آسان کنید

در اکثر اوقات، اگر افراد مجبور به طی کردن مراحل متعدد برای خرید محصولات شما باشند، آن ها متمایل به این کار نخواهند بود. که این دلیل این است که شما باید از مزایای تگ کردن محصولاتتان در عکس های اینستاگرام بهره بگیرید، و فالوور ها می توانند برای خرید از شما بدون ترک کردن اینستاگرام کلیک کنند. آسان بودن این کار برای آن ها وسیله ای برای فروش بیشتر شما می باشد.

پیج اینستاگرام شما در ابتدا برای خرید کردن باید تائید شود، که این بدان معنی است که شما باید محصولات ملموس و فیزیکی بفروشید( اگر شما خدمت ارائه می دهید، می توانید لینک در قسمت بیوی خود را هر زمان که نیاز باشد تغییر بدهید، صفحات فرودتان را  بر اساس مشخصات فعلی تغییر بدهید و این منجر به اجراشدن می شود و افراد را به لینک در قسمت بیوی خود هدایت می کنید).

شما باید پروفایل کسب و کار اینستاگرام خود را به یک کاتالوگ فیسبوک ارتباط دهید. شما هم می توانید آن را به یک کاتالوگ فیسبوک موجود ارتباط دهید و هم از یک کاتالوگ در حساب مدیر کسب و کار که صاحب صفحه فیسبوک مرتبط با حساب کسب و کار اینستاگرام شما است استفاده کنید.

بنابراین، شما نیاز به ایجاد یک کاتالوگ جدید برای محصولات یا کاتالوگ های موجود که می خواهید برای خرید در اینستاگرام از آن استفاده کنید، خواهید داشت.

بنابراین، شما می توانید هر محصولی را در کاتالوگ و در عکس هایی که در آن مشاهده می کنید تگ کنید، بنابراین افراد می توانند کلیک کنند و خرید کنند. شما می توانید 5 محصول را در پست تک تصویره و یا 20 محصول در یک پست چند تصویره تگ کنید- و از یک استیکر محصول در هر استوری استفاده کنید. شما می توانید از برچسب برجسته، فیلم ها استفاده کنید و صفحه را به بالا بکشید. 

درنهایت، همه این ها موفقیت آمیز است و فالوور های متعهدی را برای اینکه به مشتریان مشتاق تبدیل شوند و نیازهایشان برآورده می شود، ایجاد می کند. دوم اینکه شما فعالیت های اجتماعی خودتان را پیرامون شرکتتان می سازید و نه پیرامون مخاطبانتان، و این دومین شکست است.

زمانی که شما از روی نگرانی برای مخاطبین عمل می کنید و میل به کمک به آن ها در برآورده کردن نیازهای آن ها دارید، در آن زمان شما می توانید اعتماد را به دست آورید و روابط ضروری برای درآمد از اینستاگرام را ایجاد کنید.   

امکان ارسال نظر وجود ندارد!