چطور صفحه اینستاگرام تان را پر بازدید کنید

اخیرا اینستاگرام با رد کردن یک میلیارد نصب، به یکی از محبوب ترین پلت‌فرم های شبکه های مجازی موجود، تبدیل شده است. به طور متوسط، 63 درصد از کاربران، دست کم روزی یک بار وارد اینستاگرام می‌شوند، و حدود 500 میلیون نفر از کاربران از قابلیت داستان story، استفاده می کنند. فروشندگان به وسیله این شبکه، جایگاه خوبی را بین حداقل 200 میلیون دنبال کننده واقعی در اینستاگرام با بازدید از پروفایل های کاری شان به دست می آ ورند، و نزدیک به 62 درصد از کاربران، بعد از دیدن داستان های اینستاگرام، به محصول یا برند، علاقه مندتر می شوند. آ مار ارائه شده برای این شبکه رسانه اجتماعی، بسیار بیش تر از آن چه برای سال جاری به عنوان پیشرفت چشمگیر پیش بینی شده بود، جذابیت داشته است.

اینستاگرام فرصت های زیادی را برای کاربرانش، از کمک به آنها برای درآمد زایی به عنوان اینفلوئنسر تا گسترش کسب و کار کوچک خود، فراهم می کند. اما سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که کاربران اینستاگرام چطور می توانند بازدید خود را بین یک میلیارد کاربر، افزایش دهند؟ بیشتر بخوانید تا متوجه شوید!

مخاطب خود را بشناسید.

شاید شما صاحب یک برند بزرگ یا کوچک، و یا یک اینفلوئنسر با تعداد خوبی دنبال کننده باشید، یا حتی یک کاربر معمولی باشید که می خواهد استعداد خود را نشان دهد و بین کاربران، دیده شود. فرقی نمی کند چه کسی باشید، مهم ترین وجهی که باید به آ ن قبل از ایجاد صفحه اینستاگرام توجه کنید، شناختن مخاطبین تان است. صفحه شما باید برای مخاطبین، جذاب باشد وتوجهشان را جلب کند و هم چنین آ ن ها را به دنیای شما دعوت کند. به جز دانستن این که جامعه هدف شما چه کسانی هستند، شما قادر به افزایش بازدیدکنندگان واقعی نخواهید بود و به نمایش در آمدن و بازدیدی که می خواهید را به دست نخواهید آورد.

بر روی صفحه خود، کار کنید.

پروفایل شما اولین چیز تاثیرگذاری است که شما برای مخاطبین ایجاد می کنید، و این که پروفایلتان باید مخاطبین را به میزانی جلب کن که آ ن ها بخواهند وارد سایت شما شوند. در این قسمت چند مورد برای شما آ ورده شده که می تواند به شما برای ارتقای پروفایل اینستاگرام تان، برای دیده شدن در بین میلیون ها کاربر، کمک کند:

  • عکس پروفایل: این اولین چیزی است که دیگران به آ ن توجه می کنند. اطمینان حاصل کنید که عکس پروفایل تان با کیفیت است و شما و کسب و کارتان را به خوبی نشان می دهد. عکسی که در گوگل پیدا کرده اید را نباید مورد استفاده قرار دهید. عکس پروفایل شما هنگامی که محتوایی منتشر می کنید، به دنبال کنندگان تان هنگام دریافت اطلاع، نشان داده می شود.
  • بیوگرافی شما: بیوگرافی اینستاگرام شما به دیگران خواهد گفت که چه کسی هستید. اگر می خواهید بگویید چه چیزی در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، بیوگرافی شما باید تا حد امکان، جذاب باشد. به یاد بیاورید، بیوگرافی را به میزان کافی مختصر و مفید در نظر بگیرید تا خوانندگان را برای دنبال کردن شما، ترغیب کند. نامرتب بودن بیوگرافی، خوانندگان را فراری می دهد! 
  • لینک: این موضوع، مهم ترین وجه پروفایل شما است و جایی است که شما از مخاطبین خود می خواهید وارد آ ن شوند. این ارتباطی است که اگر پویا باقی بماند، به بازدید بیش تر از سوی مخاطبین شما، می انجامد.

یک رنگ مناسب به عنوان تم انتخاب کنید.

قبل از این که خود را وارد یک اشتغال حرفه ای کنید، چیزی که باید ابتدا انجام دهید این است که رنگ ثابتی به عنوان تم یا پالت رنگ مناسب، برای حساب کاربری اینستاگرام خود انتخاب کنید. هشتگ، داستان ها، و دیگر قابلیت هایی وجود دارند که می توانند به شما برای جذب مخاطب بیش تر کمک کنند، اما بدون تم رنگ مناسب، تصاویر شما ممکن است دسته ای نامرتب از عکس های غیر حرفه ای بی ربط به وقایع زندگی، به نظر برسند. هنگامی که شما از تم رنگ استفاده می کنید، می توانید تصاویر و ویدئو هایتان را به صورت مجموعه ای متناسب در بیاورید.

هنگامی که یک رنگ یا پالت رنگ را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که متوجه روشنایی رنگ نیز هستید. شما می توانید با محدود کردن خود به فیلتر های مشخص، نظر مخاطبین خود را جلب کنید. از برنامه ها و فیلتر هایی برای ویرایش عکس هایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، استفاده کنید. آ یا می دانستید رایج ترین فیلتر که عکس را گیرا و روشن می کند و عمق مناسبی به آ ن می دهد، کلارندون است؟

موضوع داشته باشید.

داشتن یک طرح رنگ و یا پالت رنگ که عکس هایی که پست می کنید را ارتقاء ببخشد، ضروری است. این موضوع به شما کمک می کند تا محتوای خود را اصلاح کنید تا منسجم و حرفه ای به نظر برسد. اما چطور پالت رنگ به خوبی می تواند کارساز باشد، بدون این که از تم استفاده کنید. تم بستگی به موضوع محتوای شما دارد.

داشتن یک موضوع مشخص به شما در ارتقاء سطح مخاطبین همانند به کار بردن هشتگ خود، کمک می کند. علاوه بر این، شما می توانید به فعالیت خود ادامه دهید، لایک های بیش تری در اینستاگرام بگیرید، و دنبال کننده های بیش تری به دست آ ورید. داشتن یک موضوع مشخص، هم زمان با ایجاد پیج اینستاگرام در منسجم بودن شما، که مهم ترین نکته در پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی است، به شما کمک می کند. اگر شما کسب و کار ندارید، موضوعی را انتخاب کنید که احساس خوبی به شما می دهد، و این گونه همه چیز در مسیر خود جریان خواهد یافت. اگر دارای کسب و کار هستید، مطمئن شوید که موضوع شما با برند، محصول و سرویس شما هماهنگی دارد.

قبل از پست گذاشتن، ویرایش کنید.

ویرایش کردن بخش بسیار مهم عکاسی است. شما برای عکس های خوب نیاز به دوربین گران قیمت ندارید. همه آ ن چیزی که باید انجام دهید، ویرایش عکس ها برای دیده شدن است. دنبال کنندگان واقعی در اینستاگرام مایل هستند تا گاهی عکس هایی تازه و خلاقانه ببینند. تعداد زیادی برنامه وجود دارد که به شما کمک می کنند عکس هایتان را بی نقص کنید، و آ ن ها را هنگامی که شخصی بین عکس ها می گردد، جذاب کنید. به یاد بیاورید، بسیاری از پیشرفت ها به بی نقص بودن مربوط هستند.

از هشتگ ها و داستان ها استفاده کنید.

هشتگ ها بهترین راه جستجو در اینستاگرام هستند، و اگر می خواهید جستجو شوید، باید از هشتگ ها استفاده کنید. تعداد زیادی هشتگ وجود دارد که می توانید از آ ن ها برای افزایش بازدید، نظرات و لایک در این شبکه اجتماعی استفاده کنید.

اینستاگرام قابلیت داستان را در سال 2016 به شکل نوار هایلایت دائم در پروفایل افراد، راه اندازی کرد. داستان ها قابلیت های زیادی، از به راه انداختن نظرسنجی تا قابلیت بالا کشیدن برای لینک محتوا، ارائه می دهند. این یکی از ساده ترین راه ها برای پیشرفت در اینستاگرام است.

به طور متناوب پست بگذارید.

نظم و انسجام مهم ترین راه رشد در هر شبکه اجتماعی هستند. اگر می خواهید پروفایل اینستاگرام تان بین بقیه کاربران، دیده شود، پس فراموش نکنید که به طور منظم پست بگذارید. بعد از بهینه سازی، هر چه بیش تر پست بگذارید، در استفاده از هشتگ ها حرفه ای تر می شوید. هم چنین اگر مطالب جالبی داشته باشید، لایک ها و نظرات بیش تری دریافت خواهید کرد. به طور متناوب پست گذاشتن تضمین خواهد کرد که بیش تر در بازخورد های دیگران نشان داده شوید.

مجموعه دار باشید!

بسیاری از کاربران اینستاگرام موضوع خوبی ندارند و به طور محدود، محتوا به اشتراک می گذارند، ولی بعضی دیگر، هدف مخاطبین اینستاگرام هستند که در موضوعات مختلفی، محتوا به اشتراک می گذارند. موضوع می تواند راجب آ رایشگری، نژاد خاصی از سگ ها، مراقبت پوستی، فروش لباس دست دوم، و بسیاری چیز دیگر باشد. اگر دارای محتوای سودمند باشید، می توانید خود را به عنوان یک حرفه ای نشان دهید و هدف دنبال کنندگان اینستاگرام قرار بگیرید. با به اشتراک گذاشتن مطالب هدفمند برای گروه علاقه مند کاربران، محتواساز تاثیرگذاری خواهید شد.

از نظر دادن و لایک کردن شانه خالی نکنید!

اینستاگرام مجموعه ای است که وابسته به فعالیت های شما است. ممکن است شما محتوای عالی داشته باشید و هنوز آ ن میزان لایکی که مدنظرتان بوده را دریافت نکرده باشید. یکی از دلایل این موضوع این است که بسیاری از افراد در اینستاگرام دارای عمل دو جانبه هستند. این افراد در صورتی که شما آ ن ها را لایک کنید و برایشان نظر بنویسید، برای شما نظر می گذارند و لایک تان می کنند. هرچند این کار ناپخته و غیر حرفه ای به نظر می رسد، اگر شما به این فکر کنید که چقدر به نفع شما پیش می رود، ممکن است بخواهید فعال تر از قبل باشید. هنگامی که برای مطالب مشخصی، نظر می دهید، صفحه شما بسیار فعال تر دیده می شود. شما به وسیله مطالب دیگران در اینستاگرام می توانید توجه را به سوی خود جلب کنید و دنبال کننده های بیش تری به دست آ وردید.

هشتگ مکانی بسیار کاربردی است.

هشتگ مکانی یک راه عالی است تا شما دیده شوید! افراد فقط مکان ها را در اینستاگرام جستجو نمی کنند، آ ن ها علاوه بر این، مایل هستند تا اگر آ ن چه که می بینند دوست داشته باشند، به رستوران ها مغازه ها و اماکن توریستی نگاهی بیندازند. شما می توانید عکس های خود را به مکان مشخصی ضمیمه کنید، و اگر دارای مغازه یا رستوران هستید، این روش می تواند راه خوبی برای جذب مشتری باشد. اگر فکر می کنید هشتگ مکانی در صورت نداشتن کسب و کار، برای شما کاربردی نیست، پس به موضوع پیش رو فکر کنید! شما می توانید از طریق کسب و کار های محلی که فکر می‌کنید پتانسیل مناسب را دارند، درآ مد زایی کنید؛ به این صورت که برای آ ن ها دنبال کننده های محلی جمع کنید، و اینفلوئنسر این کسب و کارها شوید. این روش به شما برای افزایش بازدید و تعاملات کمک می کند. 

دیگران را تگ کنید. 

آ یا می دانستید تگ کردن دیگران، یک راه خوب برای دیده شدن در محتوای دیگران و صفحه پروفایل آ ن ها است؟ شما می توانید افراد را روی تصاویر یا حتی نظرات، تگ کنید. هم چنین می توانید نظرات افراد را بپرسید و از آ ن ها بخواهید کسانی که مخاطب محتوای شما هستند، تگ کنند. این روش می تواند پست شما را پر بازخورد کند. اگر محتوای شما به اندازه کافی جالب باشد و ظرفیت کافی برای جلب توجه را داشته باشد، تگ کردن بهترین راه برای به دست آ وردن بازدید بیش تر در این شبکه اجتماعی است.

همه نکاتی که گفته شد می توانند در تضمین این که صفحه اینستاگرام شما دیده شود، موثر باشند. کاری که شما باید بکنید این است که همه این روش ها را با هم به کار بگیرید و صفحه ای بسازید که ارتباط عمیقی با مخاطبین داشته باشد. اینستاگرام می تواند ابزار مفیدی باشد، در صورتی که بدانید چطور به منظور سود بردن از آ ن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس