اینستاگرام

برای دیده شدن در اینستاگرام، نکاتی درباره هشتگها و تگ گذاریها بیاموزید.

9 نوع هشتگ برای تجارت شما:

هنگامی که هشتگها را به پستهای خود اضافه میکنید، وقتی افراد در جستجوی آن هشتگ هستند،

میتوانند نشان داده شوند. با این کار امکان دیده شدن شما در بین مخاطبان مختلف افزایش مییابد. در اینجا 9 نوع هشتگ مختلف وجود دارد که میتوانید برای تجارت خود استفاده کنید:

هشتگهایی که محصول یا خدمات شما را نشان می دهند، مانند # سویشرت یا # کافی شاپ.

هشتگهایی که نشاندهنده جایگاه شما در صنعت شما است، مانند # عکاس عروسی یا # عکاس سفر.

هشتگهایی برای انجمنهای اینستاگرام در صنعت شما، مانند # نانوایان اینستاگرام یا # آشپزان اینستاگرام

هشتگهایی برای رویدادها یا فصول خاص، مانند # روز سفید یا # روز جهانی دونات.

هشتگهایی با استفاده از موقعیت مکانی، مانند # شیرینی نیویورک یا # ساخت تورنتو یا # آبنباتهای سیدنی.

هشتگهای روزانه، مانند # انگیزه دوشنبه یا # نکته سهشنبه # سلامتی چهارشنبه. هشتگهایی با عبارات مرتبط با آنچه انجام میدهید، مانند # خلاق باشید یا # عشق نانوایی. هشتگهای مخفف، مانند qotd# (نقل قول روز) یا ootd# (لباس روز). هشتگهای دارای شکلک (اموجی) مانند # کفش 👟 یا # خورشید .

از هشتگهای مختلف در پستها و استوریهای خود استفاده کنید، تا پستهای شما بتوانند به جوامع مختلف دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، اگر نانوایی در نیویورک دارید، می توانید از # نانواییهای نیویورک استفاده کنید تا به کسانی که مخصوصا در جستجوی نانواییهای نیویورک هستند، دسترسی پیدا کنید، اما همچنین برای کسانی که به زندگی روزمره شما به عنوان یک نانوا علاقهمند هستند، از # زندگی نانوا استفاده کنید.

4 نکته برای دسترسی به افراد بیشتر با هشتگ
اکنون که دانستید از چه نوع هشتگ در پستها و استوریهای خود استفاده کنید، این 4 نکته را امتحان کنید تا با هشتگهای خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

محبوبیت هشتگ را بررسی کنید:

وقتی هشتگی را جستجو میکنید، می بینید که چندبار استفاده شده است. هشتگ هایی با سطح محبوبیت مختلف را ترکیب کنید تا بتوانید به مخاطبان مختلفی دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، شما میتوانید با # رستوران سیار، به مخاطبان بسیار گسترده، با # رستوران سیار واشنگتون، گروه محدودتری از افراد و با #

رستوران سیار باربیکیو کرهای، به گروه بسیار خاصی از افراد دسترسی پیدا کنید.

لیستی از انواع مختلف هشتگ که میخواهید استفاده کنید ایجاد کنید:

به عنوان مثال، لیستی در مورد نانوایی ها مانند # نانواییهای نیویورک # زندگی نانواها # نانواییها # کروسانها یا مجموعه دیگری در مورد شیرینیها # شیرینیپزیهای نیویورک # کروسانهای شکلاتی ایجاد کنید.

هشتگهای جدیدی به لیست خود اضافه کنید:

هشتگی را که قبلاً استفاده کرده اید تایپ کنید و ببینید چه گزینه های مشابهی در جستجو به طورخودکار پیدا میشوند. بین هشتگها بچرخید و بهترین ترکیب را پیدا کنید.

برای فهمیدن عملکرد هشتگهای خود از Insights استفاده کنید: برای مشاهده تاثیرات گرفته شده از هشتگ، که میزان بازدید افراد از هشتگهای مختلفی که استفاده

میکنید است، روی «مشاهده Insights » در پست خود ضربه بزنید. با این 4 نکته هشتگ برای تجارت خود ایجاد کنید

برای شناخته شدن در اینستاگرام برای کسب و کار خود هشتگ ایجاد کنید. در اینجا چگونگی ایجاد یک مورد و استفاده از آن با استفاده از این 4 نکته ذکر شده است:

تصمیم بگیرید هشتگ تجارت شما چیست:

این می تواند به سادگی # نام تجاری شما باشد. اطمینان حاصل کنید که خیلی طولانی نیست و به خاطر سپردن آن آسان است.

مشتریان را به استفاده از هشتگ تجارت خود ترغیب کنید:

هنگامی که هشتگ خود را ایجاد کردید، با به اشتراک گذاشتن آن در داستانهای خود یا فراخوانی آن در کپشن به مشتریان یادآوری کنید که میتوانند از هشتگ کسب و کار شما استفاده کنند. به این ترتیب، فالوورهای آنها میتوانند روی هشتگ ضربه زده و پستهای دیگر مربوط به تجارت شما را مشاهده کنند.

هشتگ تجارت خود را دنبال کنید:

هر پستی را که مردم از هشتگ تجارت شما استفاده میکنند، دنبال کنید. هشتگ کسب و کار خود را جستجو کنید و سپس روی “دنبال کردن” ضربه بزنید.

برای رویدادهای خاص یا عرضه محصولات هشتگ ایجاد کنید:

به عنوان مثال، اگر یک شرکت بستنیسازی محلی به نامTasty Creamery پنجاهمین سالگرد تجارت خود را جشن میگیرد، آنها میتوانند مشتریان را به استفاده از tastycreamery50th # هنگام ارسال پست در مهمانیشان ترغیب کنند. به این ترتیب افراد میتوانند هشتگ را بررسی کرده و تمام پستهای مهمانی را مشاهده کنند.

5 راه برای ایجاد ارتباط با افراد از طریق تگ کردن

تگ کردن یا منشن (ذکر نام اکانت دیگری) افراد دیگر در اینستاگرام میتواند راهی برای ارتباط با اجتماع شما باشد. افرادی که تگ کردهاید یا از آنها نام برده اید، مطلع میشوند که ممکن است آنها را به ادامه ارتباط با تجارت شما ترغیب کند.

در اینجا 5 راه وجود دارد که میتوانید از طریق تگ کردن یا منشن افراد، با آنها در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید:

مشتریان خود را تگ و منشن کنید:

پس از کسب اجازه از مشتریان، عکسهای مشتریان خود را در حال استفاده از محصول یا خدماتتان به اشتراک بگذارید. برداشتن نام حساب آنها فراموش نشود، تا بتوانید آنها را در کپشن خود تگ و منشن کنید.

افراد دیگر را تشویق کنید تا شما را در پستهای خود تگ کنند:

داشتن مشتریانی که در مورد کسب و کار شما عکس و فیلم به اشتراک میگذارند، نه تنها روش خوبی برای ایجاد محتوای بیشتر است، بلکه روش خوبی برای ایجاد اعتبار شماست. حتی میتوانید نام کاربری تجارت خود را روی محصولات فیزیکی خود قرار دهید – مانند رسید، کارتویزیت یا حتی برچسب قیمت محصول

خود، تا افراد یادشان بماند شما را تگ کنند.

سایر مشاغل را تگ و منشن کنید:

به مشاغل مکمل فکر کنید که میتوانید با آنها در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، اگر یک استودیو یوگا دارید، می توانید استوری در مورد تشکهای یوگا به اشتراک بگذارید و شرکت سازنده آنها را تگ کنید.

برای کسب و کار خود یک تگ مکان ایجاد کنید:

اگر فروشگاه فیزیکی دارید، میتوانید موقعیت مکانی برای کسب و کار خود نیز ایجاد کنید. برای انجام این کار، حساب اینستاگرام شما باید به یک صفحه فیسبوک که شما مدیریت میکنید، متصل باشد. صفحه فیسبوکی که مدیریت میکنید باید دارای یک مکان فیزیکی مرتبط با آن باشد. پس از پیوند دادن حسابها، موقعیت مکانی در اینستاگرام ظاهر خواهد شد. این پستهای قدیمی را که ممکن است از مکانی قدیمی یا نادرست استفاده کنند تغییر نخواهد داد. هنگامی که مکانی برای کسب و کار خود ایجاد کردید، مشتریان خود را تشویق کنید وقتی شخصاً از شما بازدید می کنند مکان را بر روی عکسها و فیلمهای خود اضافه کنند تا فالوورهای آنها بتوانند تجارت شما را پیدا کنند.

با تگهای خود دیگران را اسپم نکنید: هرکسی را که تگ یا منشن میکنید، مطمئن شوید که عکس یا ویدیو در واقع مربوط به افرادی است که تگ میکنید. از تگ کردن حسابهایی با دنبالکنندگان بسیار که ارتباطی با آنها ندارید، خودداری کنید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

تماس