فروش اینستاگرام

با خرید اینستاگرام، افراد میتوانند مستقیماً از عکسها و فیلمهای شما خرید بکنند. در ادامه اطلاعات بیشتری درمورد چگونگی متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصولات پیشنهادی خود، کسب خواهید کرد.

با این 9 نکته محصولات خود را در اینستاگرام برجسته کنید

در نظرسنجی به درخواست شرکت فیسبوک، 18 درصد از شرکتکنندگان گفتهاند اینستاگرام به آنها کمک میکند تا درباره محصولات و خدمات تحقیق کنند. این 9 نکته درباره چگونگی نمایش دادن محصولات شما در اینستاگرام بصورت منظم از طریق پستهایتان است تا افراد بتوانند درباره محصولات شما در اینستاگرام

اطلاعات کسب کنند.

 1. پست گذاشتن درباره محصولات خود را تبدیل به یک عادت کنید: با رویهای منظم پستهایی درباره محصولاتتان بگذارید، مثلا روز خاصی از هفته، تا افراد اجتماع شما عادت کنند به طور مرتب محصولات شما را ببینند.

 2. فرآیند تولید محصولاتتان را نشان دهید: با استفاده از استوری مشترکان خود را به پشت صحنه ببرید تا زحمتی که برای تولید محصول صرف میشود را ببینند.

 3. تمام تنوعات محصولات خود را به نمایش بگذارید: همه گزینههای محصول را نشان دهید، تا مشتریان شما بتوانند از میان مجموعهای از رنگها، سایزها و جنس های مختلف انتخاب کنند.

 4. برای محصولات مختلف هایلایت استوری ایجاد کنید: ممکن است استوریها پس از 42 ساعت ناپدید میشوند، اما میتوانید برخی از استوریها را هایلایت کنید تا محصولات خاصی را در پروفایل شما نمایش دهد.

 5. از پس زمینه (Backdrop) استفاده کنید: فکر کنید چه رنگها یا بافتهایی به جلوه کردن محصولاتتان کمک میکند، مانند دیواری سفید یا طرحدار. میتوانید از قطعهای پارچه به عنوان پسزمینه استفاده کنید.

 6. محصولاتی گوناگون را با عکاسی از بالا (عکاسی از محصولات روی یک سطح صاف و از زاویه بالا Flat lay) نشان دهید: عکس مسطح یا عکس از بالا به عکسی گفته میشود که از بالای اشیا که روی سطحی صاف هستند، گرفته میشود. برای مثال، به عکس مسطح قوطیهای حلبی tattly@ نگاه کنید.

 7. عکسها و ویدیوهایی که مشتریان با محصولاتتان پست کردهاند را به اشتراک

بگذارید:

وقتی مشتریان محصولات شما را در عکسها و ویدیوهایشان تگ میکنند، از آنها اجازه بگیرید تا تا در حساب کسب و کارتان منتشر کنید.

 8. راهنمایی درباره راههای مختلفی که افراد میتوانند از محصولات شما استفاده

کنند، بسازید:

از استوری برای ساختن راهنمای گام به گام استفاده کنید یا ویدیوهایی طولانیتر در IGTV به اشتراک گذارید.

 9. افراد را به تعامل داشتن ترغیب کنید تا اعتماد به وجود بیاید: از استیکر سوال در استوریهای خود استفاده کنید تا امکان سوال کردن درباره محصولاتتان را ایجاد کنید. از این طریق، افراد اطلاعات بیشتری درباره محصولات شما کسب کرده و برای خرید

کردن اعتماد میکنند.

با این 4 نکته محصولات خود را با استفاده از خرید اینستاگرام بفروشید

در نظرسنجی به درخواست شرکت فیسبوک، 38 درصد از شرکتکنندگان گفتهاند اینستاگرام، یک پلتفرم بصری یکم، به آنها کمک میکند تا محصولات و خدمات جدید را پیدا کنند. به همین دلیل Tattly، شرکت تتو موقت واقع در بروکلین، همواره بر نمایش بهترین تتوهای خود در اینستاگرام تمرکز داشته است. تگ کردن محصولات در اینستاگرام به آنها کمک میکند تا دقیقا این کار را انجام دهند، حال آن که همچنان

فروش آنها را افزایش میدهد.

خرید اینستاگرام در هدایت مردم از صفحه اصلی اینستاگرام به وبسایت ما برای خرید

محصولاتی که در واقع در پستهای ما میبینند، بسیار عالی بوده است،” مدیر خلاق Tattly، کریستینا گومز میگوید. “داشتن ویژگی خرید به ما این امکان را میدهد تا روی بخش سرگرمکننده Tattly تمرکز کنیم نه روی بخش فروش آن.

برای کمک به مردم در خرید محصولات شما، با استفاده از خرید اینستاگرام، تگ محصولات را به عکسها و فیلمهایتان در صفحه اصلی و استوریها اضافه کنید. افراد میتوانند با ضربه زدن (کلیک) روی محصول، نام محصول و قیمت آن را مشاهده کنند.

به مشتریان خود بگویید میتوانند بطور مستقیم از حساب کسب و کار شما خرید کنند:

برای مثال، استوری بگذارید و به جامعه خود بگویید اکنون میتوانند مجصولاتی که در اینستاگرام میبینند را بخرند.

بیش از یک محصول را در یک پست تگ کنید:

با نمایش دادن محصولات متعدد و چشمگیر، تاثیر گذاشته و مورد توجه واقع شوید.

با استفاده از خرید اینستاگرام، قالبهای مختلف پست را تجربه کنید:

شما میتوانید عکسها، فیلمها یا عکس و فیلمهای چندتایی را در یک پست اسلایدی در صفحه خود تگ کنید. همچنین میتوانید استوریهای خود را با استیکرهای محصول تگ کنید.

اطمینان حاصل کنید که هر تگ روی محصول درست قرار میگیرد:

این کمک می کند تا برای خریداران واضح باشد، تا آنها دقیقاً بدانند که هر تگ به چه محصولی اشاره دارد. نگاهی بیندازید که tattly@ چگونه محصول تاتو آفتابگردان خود را تگ کرده است.

با این 5 نکته برای محصولات جدید سر و صدا بپا کنید
قصد دارید به زودی محصول جدیدی روانه بازار کنید؟ با این 5 نکته در اجتماع خود در اینستاگرام سر و

صدا بپا کنید. پیش از عرضه محصولات را بطور وسوسه کنندهای تبلیغ کنید: نگاهی اجمالی از محصول خود بدون اینکه کاملاً آشکار شود، نشان دهید؛ مانند عکس گرفتن از زوایای

3 Countdown

مختلف آن بدون نشان دادن کل محصول.

از استیکر شمارش معکوس (Countdown) در استوریهای خود استفاده کنید:

با استفاده از استیکر شمارش معکوس ، تاریخ عرضه محصول خود را اعلام کنید که با ضربه زدن (کلیک) میتوانید آن را پیدا کنید.

هنگام ویرایش استوریهای خود، دنبالکنندگان خود را ترغیب کنید که *یادآوری کن* را بزنند تا بدانند سرانجام چه روزی خواهد آمد یا شمارش معکوس را در استوری خودشان منتشر کنند.

در روز عرضه محصولات را برای فروش در دسترس قرار دهید:

فراموش نکنید که به مشتریان خود یادآوری کنید بلافاصله می توانند با یک فراخوان به عمل (Call to action) مانند *برای خرید ضربه بزنید* در کپشن پست، خرید کنند. به عنوان مثال، tattly@ این عکس را به اشتراک گذاشت تا سری جدید از تاتوهایی را که عرضه کرده بودند را اعلام کند.

لایو بگذارید تا به سوالات پاسخ دهید:

از ویژگی لایو در استوری خود استفاده کنید تا لحظهای که محصول جدید خود را در دسترس آنها قرار دادهاید، به دنبالکنندگان خود نشان دهید و در زمان واقعی به سوالات مشتری درباره محصول جدید خود پاسخ دهید.

برای عرضه محصول خود هشتگی ایجاد کنید:

این می تواند به سادگی # نام محصول شما باشد. دنبالکنندگان خود را به استفاده از هشتگ هنگام سفارش محصول در روز عرضه تشویق کنید، تا بعداً بتوانید آن را در حساب کسب و کار خود به اشتراک بگذارید.

5 نکته برای سوق دادن مردم به خرید محصولات شما در اینستاگرام

در یک نظرسنجی به درخواست شرکت فیسبوک، شرکت ، 38 درصد از شرکتکنندگان گفتند که آنها برای تصمیم گیری در مورد خرید کردن یا نکردن از اینستاگرام استفاده می کنند. این 5 نکته را امتحان کنید تا مردم را به خرید محصولات خود سوق دهید.

پستهای چندتایی برای محبوب ترین محصولات خود ایجاد کنید:

Insight (قابلیتی برای مشاهده آمار کلی اکانت) را بررسی کرده و معیارهایی مانند بازدیدهای محصول را مشاهده کنید تا بدانید اجتماع شما بیشتر به چه محصولاتی جذب شده است. ایجاد پست های بیشتر هم در صفحه اصلی و هم در استوریها، برای آن محصول را در نظر بگیرید تا اعتماد به خرید را افزایش دهید.

فراخوان به عمل را در کپشن خود قرار دهید:

افزودن یک فراخوان به عمل که افراد را ترغیب به اقدام میکند، مانند *برای خرید ضربه بزنید* در کپشن، به طور موثری جامعه شما را یادآوری به خرید می کند.

فروش یا تبلیغات انحصاری ایجاد کنید:

با استفاده از زمانی محدود و فقط تبلیغات در اینستاگرام، میتوانید احساس اضطرار ایجاد کرده و افراد را ترغیب به خرید کنید. به عکسی که tattly@ هنگام تبلیغ سری Pride خود به اشتراک گذاشته نگاه کنید.

محصولات خود را بهطور منظم معرفی کنید:

خریداران ممکن است مدتی طول بکشد تا تصمیم به خرید بگیرند، بنابراین بهطور مرتب محصولات خود را در پستهای خود نشان دهید تا در ذهن آنها حفظ شود.

با استفاده از محصول خود یک سازنده را برجسته کنید:

از چهره های عمومی گرفته تا هنرمندان و موسسان، سازندگان پایه و اساس جوامع اینستاگرام هستند. مشاهده اینکه سازندگان از محصولات خاصی استفاده می کنند، میتواند علاقه دنبالکنندگان آنها را به این اقلام برانگیزد، بنابراین با تگ کردن سازنده، این را در عکسها و فیلمهای خود برجسته کنید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

تماس