خرید اینستاگرام

با خرید اینستاگرام ، مشاغل می توانند خرید را برای مردم در این مدت آسان کنند. مشاغل میتوانند مشتریان را به سمت کالاهایی که در حال حاضر مرتبط هستند راهنمایی کنند، با دعوت از مردم به پست گذاشتن درباره محصولات مورد علاقه خود، راههای مختلفی برای خرید و همکاری به آنها نشان دهند.

در اینجا چند پیشنهاد برای بیشترین استفاده از پستهای خرید اینستاگرام شما وجود دارد:

محتوا را عملی کنید: از تگهای خرید برای هایلایت کردن محصولاتی که در محتوای شما وجود دارد استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است صمیمانه اطلاعات بیشتری فراهم کنید، تا اقدام به راحتی برای افراد امکان پذیر شود. اگر در شغلی نیستید که از قبل به طور فعال از برچسبهای خرید استفاده میکند، اکنون زمان بارگذاری کاتالوگ محصولات خودتان است تا بتوانید از برچسبها استفاده کنید. یا، از محتوا برای کمک به آموزش افراد در مورد چگونگی خرید کالاهای مورد نیازشان استفاده کنید.

داستان تجاری خود را داشته باشید: با ظرافت زبانی و بصری خود، با روشهای مختلفی ارتباط برقرار کنید که مردم همچنان میتوانند محصولات شما را در مکانهای مختلف خرید اینستاگرام، مانند تگهای قابل خرید در استوریها و صفحه اصلی، خریداری کنند. اطمینان حاصل کنید که به نظرات و پیامهای دایرکت افراد با زبانی مناسب وجهه کسب وکار خود پاسخ دهید در حالیکه از بازه زمانی حساس مطلع هستید.

ایجاد استراتژیهای قیف فروش کامل (یک رویکرد پیشرفته بازاریابی که تمام مراحل از ثبت نام و بازدید مشتری تا خرید را شامل میشود Full-funnle ): مشاغلی که در Checkout اینستاگرام حضور دارند میتوانند مفاهیم تجاری را برای جلب نظر افراد جدید و ایجاد خریدهای فوری توسعه دهند. به عنوان مثال، برای ارزش افزودن به تجارب دیجیتالی مبتنی بر سودمندی، از تگهای خرید استفاده کنید. یا اینکه از طریق محتوای سرگرم کننده ارزش آفرینی کنید زیرا مردم وقت بیشتری را در تلفنهای خود میگذرانند. به طور طبیعی به محصولات کلیدی بپردازید که بیشترین اهمیت را برای سوق دادن به معاملات درونبرنامه ای دارند. 

نکات و ایده ها

محصولاتی را که با آنچه در حال حاضر در جهان اتفاق میافتد منطبق میشوند، در استوریهای قابل خرید معرفی کنید تا محتوای مربوطه را در اختیار فالوورها قرار داده و به اقدام سوق دهید. از ابزار هایلایت استوریها برای سنجاق کردن این محتوای قابل خرید به پروفایل خود پس از منقضی شدن استوری خود استفاده کنید.

با فالوورهای خود در تولید محتوا توسط کاربر همکاری کنید. از آنها دعوت کنید تا در مورد محصول موردعلاقه خود پست ارسال کنند، سپس موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و با استفاده از تگهای خرید در حساب خود پست کنید.

از سازندگان دعوت کنید تا مجموعه ای از محصولات مورد علاقه خود را برای به اشتراک گذاشتن در صفحهها و استوریها تهیه کنند. مطمئن شوید که این محتوا شامل CTA (فراخوان به عمل Call to action ) واضحی است که افراد را به فروشگاه پروفایل شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ارائه شده هدایت می کند.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

تماس