برای خرید خدمات اینستاگرام (خرید لایک، فالوور، ویو کامنت و ...) یا خرید پیج اینستاگرام لطفا با دفتر تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام بدهید. میتوانید قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.
افراد به واسطه انتخابهای کمی که دارند، به دنبال راههایی برای آنلاین سرگرم شدن هستند. IGTV راهی است که به موجب آن، با به اشتراک گذاری ویدئوهای بلندتر در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار یا منافع جامعه خود، بیشتر بر مخاطب نفوذ میکنید.
شروع کردن
- IGTV تمام صفحه است (عمودی یا افقی)، و طول فیلمها میتواند تا 1 ساعت باشد. در IGTV کانال خود را خواهید داشت که فرصت بیشتری برای کشف شدن توسط طرفداران و مشتریان جدید به شما میدهد. هنگامی که افراد IGTV را باز میکنند، چندین کانال پر از ویدئوهایی از سازندگان و مشاغلی که از قبل در اینستاگرام فالو میکردند و موارد دیگری که ممکن است براساس علایق خود دوست داشته باشند مشاهده میکنند.
- اطمینان یابید که محتوای اصلی را منتشر میکنید (نه موارد مجددا استفاده شده) و از صدا، ویرایش و تکنیکهای گرافیکی برای برجسته کردن IGTV خود استفاده نمایید. بیننده را در 3 ثانیه اول درگیر کنید. برای افزایش بازدیدهای IGTV خود همیشه از پیش نمایش فید استفاده کنید. ابزار جدید برش IGTV به شما امکان انتخاب تصویر کوچک یا بندانگشتی را میدهد بنابراین در شبکه پروفایل اینستاگرام شما خوب به نظر میرسد.
- همچنین، به استفاده از ابزار Series برای به اشتراک گذاری محتوای IGTV با مضمون اپیزودی توجه کنید.
نکات و ایدهها
آپدیتها در مورد احساس و/ یا آمادهسازی کسب و کار خود در این مدت را به اشتراک بگذارید.
مجموعهای از محتوای مشخصه محصولات خود را که افراد در حال حاضر بیشتر مورد استفاده قرار میدهند را به اشتراک بگذارید.
برای مخاطبان و طرفداران خود چالشهایی را تدارک ببینید چرا که آنها احتمالاً در خانه زمان بیکاری بیشتری برای مشارکت دارند.
به ایجاد یک ویدئوی پرسش و پاسخ طولانی توجه کنید.