فالوور اینستاگرام




برای سفارش لطفا با دفتر تماس بگیرید ۰۲۱۷۶۸۷۵۰۴۲ و یا در واتساپ پیام بدهید. میتوانید با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

 

  • خدمات اینستاگرام: خرید فالوور، لایک، ویو، کامنت، خرید پیج و تبلیغات Instagram

 

  • خدمات کلاب هاوس: دعوتنامه، فالوور Clubhouse

 

  • طراحی سایت و خدمات سئو Site SEO
  • خدمات یوتیوب Youtube
  • توییتر Twitter
  • تیک تاک TikTok
  • توییچ Twitch  
  • دیسکورد Discord
  • خدمات تلگرام Telegram
  • لینکداین Linkedin 
  • اسپاتیفای Spotify
  • ساندکلاد SoundCloud
  • پینترست Pinterest
  • پادکست آیتونز iTunes Podcast
  • فیسبوک Facebook
  • نصب برنامه Application install
  • ترافیک سایت Website traffic
  • لایکی Likee



6 قدم برای تبدیل فالوور های اینستاگرام به خریدار

هنگامی که ما برای اولین بار به قرنطینه انداخته شدیم، بسیاری از صاحبان مشاغل و مشاورانی که با آنها صحبت کردم در ابتدا احساس ناراحتی میکردند. و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ تاثیر کووید 19 باعث شد که بسیاری از افراد نتوانند درآمدزایی کنند و بنابراین ممکن است ایده ی تحمیل محصولات به مشتریانی که نگران پول نقد بودند، شما را کمی بی ملاحضه کرده باشد.

با توجه به اینکه بسیاری از مردم بیش از هر زمان دیگری به برنامه هایی مانند اینستاگرام می پردازند. بسیاری از صاحبان مشاغل از نرخ تبادل قابل توجهی برخوردار هستند و بسیاری دریافته اند که فقط بخش مشخصی از بازار وجود دارد که از نظر اقتصادی با قرنطینه به چالش کشیده نشده باشند. در واقع بعضی از افرادی که از خانه یا در مرخصی کار می‌کرده‌اند ممکن است وضعیت مالی مثبت ‌تری داشته باشند، زیرا حقوق همیشگی خود را با هزینه‌های کم‌تر دریافت کرده‌اند. بنابراین آن‌ها در موقعیت خوبی قرار دارند تا خریدهای جدیدی را برای بهبود زندگی خود ، توسعه آن‌ و یا خانه هایشان انجام دهند. 

من مدافع جدی “نداشتن فالوور صرفا به خاطر فالوور داشتن” هستم و در عوض آنها را جذب می کنم، محتوای عالی ارائه می دهم، ارزش استثنایی ارائه می دهم و البته می توانم فالوور های خود را از مشتری به “طرفداران پرشور” تبدیل کنم.

برای ارائه اطلاعاتی درباره نحوه ارتقا فعالیت اینستاگرام خود ، فکر کردم که به نزد خانم تاجر و مربی شانتل ساچانا بروم تا شش نکته از بهترین نکات او برای تبدیل فالوور اینستاگرام خود به خریداران را به اشتراک بگذارم:

1. بگذارید پیروان شما دیوانه وار عاشق شخصیت شما شوند.

شانتل توضیح می دهد که “مخاطبان شما می خواهند شما را در تمام شکوه انسانی خود ببینند”. وی افزود “بنابراین شخصیت شما باید از طریق تک تک عکس ها، فیلم ها و زیرنویس ها بدرخشد”. این یکی از قدرتمندترین راه‌هایی است که برند تجاری شما را از چیزهای دیگر در بازار متمایز می‌کند . با نشان دادن خود واقعی تان، اجازه دهید مخاطبین دیوانه‌وار عاشقتان شوند. انرژی و روحیه ی شما، فالوور های شما را به خود جلب می کند و آنها آماده خرید از شما خواهند شد.

2. بیوگرافی اینستاگرام خود را بیش از حد گسترده کنید.
بسیاری از صاحبان مشاغل تصور می کنند مخاطبانشان می دانند که آنها چه کاری انجام می دهند و بنابراین بیوگرافی اینستاگرام آنها رمزآلود به نظر می رسد. که این امر منجر به عدم اطمینان زیاد می شود. شانتل می گوید: “شما متعجب خواهید شد اگر بدانید که بسیاری از فالوور های شما هیچ تصوری از کار شما ندارند، مگر اینکه اطلاعات بیوگرافی اینستاگرام شما واضح باشد. بعضی اوقات باید به معنای واقعی کلمه، آن را برایشان هجی کنید”.

فالوور های شما پیشگو نیستند، بنابراین مطمئن شوید که وقتی آنها برای اولین بار روی صفحه شما کلیک می کنند، بیوگرافی اینستاگرام شما به آنها بگوید که شما کی هستید، چگونه به آنها کمک می کنید و چگونه می توانند به محصولات یا خدمات شما دسترسی پیدا کنند.

3. ارسال مطالب زشت را متوقف کنید.

شانتل گفت: “این سردرگم کننده است که بسیاری از صاحبان مشاغل محتوای زشتی را در اینستاگرام خود ارسال می کنند. سپس از اینکه نمی توانند مشتری جذب کنند شکایت دارند. عکس های آنها کم است، در فیلم هایشان خیلی اعتماد به نفس ندارند (یا اصلاً هیچ ویدیویی نمی گذارند) و محتوای آنها کاملا کسل کننده است.”

“واقعیت این است که هیچ یک از فالوور های اینستاگرام شما هرگز نمی دانند که شما چقدر برجسته و عالی هستید، مگر اینکه به آنها نشان دهید.. وقت آن است که صفحه خود را با عکس های با وضوح بالا و نور عالی و فیلم هایی از مهارت های خود، جلوه دهید. اگر گیر کردید، این را از خود بپرسید: “چه چیزی باید به مشتریانم نشان دهم تا آنها من را به عنوان یک متخصص درک کنند و در نتیجه از من خرید کنند؟” و سپس به کار بپردازید.”

4. جسارت بیشتری داشته باشید.

اینستاگرام شلوغ است، این شلوغی بیشتر از هر زمان دیگری است، بنابراین شما باید برجسته باشید. شانتل به مشتریان خود توصیه می کند: “محتوای خود را بی پرواتر کنید، جسور باشید و احساسات و گستاخی بیشتری به پست های خود اضافه کنید. به زیرنویس هایی که شخصیت زیادی دارند فکر کنید، از عکس های چشمگیر و گیرا استفاده کنید، نترسید و کمی با کلمات خود را جسور و بی پروا کنید. اینگونه پست هایی تعامل بیشتری ایجاد میکنند. بجنب، کمی لذت ببر! “

5. بی ثباتی باعث می شود شما مانند یک فرد غیرحرفه ای و بی تجربه به نظر برسید.

شانتل طرفدار سرسخت ثبات است. او می گوید: “اگر مرتباً پست نمی گذارید (حداقل 4 بار در هفته) و می خواهید تبادل بیشتری انجام دهید، وقت آن است که پیشرفت کنید. بی ثباتی هرگز ظاهر خوبی ندارد، مخاطبان شما می خواهند بدانند که می توانند برای محتوای منظم به شما اعتماد کنند. اگر آنها به صفحه شما بروند و ببینند که شما مدتی پست نگذاشته اید، ممکن است شما را از آنفالو کنند زیرا احساس می کنند که شما ارزش کافی برای آنها قائل نمی شوید، یا بدتر، احساس کنند که شما دیگر در تجارت نیستید! هرچه بیشتر پست بگذارید، فرصت های بیشتری برای دستیابی به مخاطبان و فروش به آنها خواهید داشت.”

هنگام ارائه مشاوره در مورد اینکه اگر درگیر محتوا هستید چه کاری باید انجام دهید، شانتل می گوید: “در نظر داشته باشید که هر هفته روزهای تولید محتوا را تعیین کنید، و بخشی از آن روز را صرف ایجاد محتوای کافی برای هفته ی آینده کنید. اگر می خواهید تبادل بیشتری داشته باشید، هدف خود را ایجاد حداقل 5 قطعه محتوا در روزهای تنظیم محتوا قرار دهید تا بتوانید حداقل 5 بار در هفته پست بگذارید.”

وی افزود: “قرنطینه بهترین زمان برای سازماندهی عکسبرداری ها نیست، بنابراین اگر در تلاش برای به دست آوردن عکس های تازه هستید، عکس های قبلی را که عملکرد خوبی داشته اند دوباره منتشر کنید، یا عکس های عکسبرداری های قبلی را مرور کنید و به دنبال عکس هایی باشید که قبلاً استفاده نکرده اید. ممکن است از تعداد عکس هایی قبلاً دوست نداشتید اما اکنون عاشق آن هستید، تعجب کنید! “

6. هر روز رضایت مشتری های خود را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

توصیه عالی دیگری که شانتل ارائه داد این بود: “از پست ها و عکس نظراتی که از مشتریان راضی باقی مانده است استفاده کنید و سایر رضایت های ارسالی از طریق ایمیل را جمع آوری کنید. این موارد را هر روز در استوری خود قرار دهید، بنابراین این گونه مخاطبان شما شاهد بازخورد دائمی مثبت هستند. نگران قدیمی بودن رضایت ها نباشید، چه رضایت امروز گذاشته شده باشد چه ده سال پیش، هنوز هم مهم است.”

برای مثال، من مشتاقانه منتظر دیدن بسیاری از صفحات و مطالب به روز شده هستم، شما را در اینستاگرام می بینم!

دکتر اینستاگرامAuthor posts

درباره دکتر اینستاگرام آژانس دیجیتال مارکتینگ دکتر اینستاگرام در طی فعالیت در زمینه تبلیغات و کسب تجربه تصمیم به جذب افراد با استعداد در زمینه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به طور خاص برنامه اینستاگرام نمود و با آموزش و گردآوری تیم متخصص و حرفه‌ای در این زمینه توانست همزمان با گسترش فعالیت‌های خود، با برندهای مطرح و شرکت‌های معتبر در زمینه‌های مختلف همکاری داشته باشد. هم اکنون تیم ما با ارائه جامع‌ترین خدمات، پژوهش، مشاوره و تحلیل موردی در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!