IGTV




برای سفارش لطفا با دفتر تماس بگیرید ۰۲۱۷۶۸۷۵۰۴۲ و یا در واتساپ پیام بدهید. میتوانید با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

 

  • خدمات اینستاگرام: خرید فالوور، لایک، ویو، کامنت، خرید پیج و تبلیغات Instagram

 

  • خدمات کلاب هاوس: دعوتنامه، فالوور Clubhouse

 

  • طراحی سایت و خدمات سئو Site SEO
  • خدمات یوتیوب Youtube
  • توییتر Twitter
  • تیک تاک TikTok
  • توییچ Twitch  
  • دیسکورد Discord
  • خدمات تلگرام Telegram
  • لینکداین Linkedin 
  • اسپاتیفای Spotify
  • ساندکلاد SoundCloud
  • پینترست Pinterest
  • پادکست آیتونز iTunes Podcast
  • فیسبوک Facebook
  • نصب برنامه Application install
  • ترافیک سایت Website traffic
  • لایکی Likee



IGTV  برای کار

ثابت شده است که اینستاگرام یک بستر بسیار مفید برای کسب و کارها است تا بتوانند خود را به بازار عرضه کنند و برند (نام تجاری) خود را با افزایش فالوورها (دنبال کنندگان) و لایک‌ها ( پسندها) تقویت کنند. IGTV یکی دیگر از امکانات محبوب این پلتفرم محبوب است.

قبل از اجرای IGTV در اینستاگرام، ویدئوها برای استوری و پست‌های فید محدودیت زمانی داشتند، برای اولی 15 ثانیه و دومی یک دقیقه؛ بارگذاری فیلم‌های طولانی بدون تکه تکه کردن آنها به فیلم‌های کوتاه تر به طور فزاینده ای دشوارتر می‌شد. با استفاده از IGTV می‌توان فیلم هایی با مدت زمان ده دقیقه بارگذاری کرد، در حالی که حساب‌های (پیج) رسمی با تعداد قابل توجهی از فالوورهای اینستاگرام که دارای تیک آبی هستند می‌توانند فیلم هایی با طول حداکثر یک ساعت ارسال کنند. این امکان به شما کمک می‌کند تا با فالوورهای اینستاگرام خود بهتر ارتباط برقرار کرده و شاهد رشد تعداد لایک‌های اینستاگرام خود باشید.

IGTV فیلم‌های عمودی و افقی را پخش می‌کند

تمرکز IGTV روی فیلم‌های عمودی و افقی است. فیلم‌های عمودی برای افزایش صمیمت و نزدیک شدن به مخاطبان بسیار عالی هستند، در حالی که فیلم‌های افقی مناسب صحنه‌های با تحرک بالا مثل رقص و ورزش هستند.

سه دسته ویدیویی IGTV

For You : در این قسمت ویدئوهایی نمایش داده می‌شود که بر اساس الگوریتم اینستاگرام، کسانی که فالو کرده‌اید و یادگیری ماشینی اینستاگرام، مورد علاقه شما تشخیص داده می‌شوند.

 Following : شامل مجموعه ای است از ویدئوهای کسانی که آنها را فالو می‌کنید، بنابراین هر چه فالوورهای IGTV بیشتری دریافت کنید، فالوورهای اینستاگرام بیشتری نیز خواهید داشت.

The popular category: ویدئوهای معروف و پرطرفدار را به شما نشان می‌دهد.

چرا IGTV برای تجارت شما مهم است؟

ویدئو راه موفقیت است

اکثر فعالیت‌های آنلاین شامل تماشای فیلم است و تعداد افرادی که  از طریق تلفن‌های همراه خود فیلم تماشا می‌کنند به طور فزاینده ای در حال افزایش است. طبق پیش بینی سیسکو، تا سال 2021، 78٪ از ترافیک مصرف شده از طریق داده‌های تلفن همراه، مربوط به فیلم‌ها است.

فیلم‌ها می‌توانند به شما کمک کنند با مخاطبان ارتباط برقرار کنید،‌ کاری که یک تصویر معمولی یا نوشتن از آن عاجز است. همچنین توانایی شما را برای جذب فالوورهای واقعی اینستاگرام خود از طریق محتوای منحصر به فردی  که هویت تجاری قدرتمندی از شما ارائه می‌کند، افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری لایک در اینستاگرام کسب کنید. به همین دلیل است که IGTV به عنوان بخشی از  بازاریابی اینستاگرامی شما ارزش سرمایه گذاری دارد تا بتوانید رشد کسب و کار را به حداکثر برسانید.

نیازی به تجهیزات گران قیمت نیست

ایده فیلمبرداری یک فیلم با کیفیت بالا به دلیل هزینه بالای فیلمبرداری، صدا، تدوین و نورپردازی ممکن است برای شما دلهره آور باشد، اما خبر خوب این است که برای فیلم‌های IGTV  به هیچ یک از آنها نیازی ندارید. کیفیت فیلم برداری دوربین گوشی همراه شما کافی است. قالب عمودی پلت فرم برای فیلمبرداری با گوشی همراه مناسب است. البته، اگر می‌خواهید از تجهیزات فیلمبرداری گران قیمت‌تری استفاده کنید، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید!

همچنان یک ویژگی جدید است

IGTV  هنوز امکان جدیدی در اینستاگرام است، به این معنی که حساب‌های نسبتاً کمتری از آن استفاده می‌کنند، این برای شما فرصتی است تا از این پلتفرم استفاده کنید، رشد را تجربه کنید، از آن برای کسب لایک و فالوورها بیشتر در اینستاگرام استفاده کنید. چیزهای مفید را یاد بگیرید و از رقبای خود جلو بزنید.

ساده است

این واقعیت که برای ارسال فیلم به IGTV به تجهیزات فیلمبرداری آنچنانی نیازی ندارید، آن را به پلتفرمی تبدیل می‌کند که مزایا و زمینه‌های بی‌شماری را برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر اینستاگرام از طریق یک بستر ساده و آسان فراهم می‌کند.

اینستاگرام  به شما پاداش می‌دهد

درست مثل فیس بوک که در ابتدای راه اندازی صفحات تجاری دسترسی صد در صد ارگانیک را به کاربران ارائه کرد و یا دسترسی بیشتر را برای کسانی که از فیس بوک لایو در آغاز راه اندازی آن استفاده می‌کردند، فراهم کرد، اینستاگرام نیز مزایایی را برای کاربران IGTV  در نظر گرفته است. با استفاده از IGTV، امکان بسیار محبوب درج لینک (پیوند) در استوری که برای حساب‌هایی با بیش از 10 هزار فالوور اینستاگرام در دسترس است، برای هر کسی که بخواهد ویدیوهای خود را حتی با کمتر از 10 هزار فالوور اینستاگرام تبلیغ کند فراهم است. همچنین امکان درج پیوند در توضیحات ویدئو وجود دارد که برای شما که دنبال رشد اقتصادی در کسب و کار خود هستید یک مزیت بزرگ است.

چگونه می‌توان از IGTV برای تجارت خود بیشترین بهره را برد؟

استراتژی بچینید و تحقیق کنید

بدون داشتن برنامه برای نوع محتوایی که می‌خواهید ارسال کنید و نحوه ارائه هویت برندتان،‌ شروع به استفاده ازIGTV  نکنید. برای آن خوب برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید فواید واقعی آن را تجربه کنید. تلاش کنید تا هرچه می‌توانید در مورد آن تحقیق کنید، از جمله نحوه استفاده رقبایتان از آن. با هموار کردن راه و زمینه چینی اطمینان حاصل  می‌کنید که قبل از شروع به کار ایده بهتری خواهید داشت.

با فیلم‌های قبلی خود فالوور ها جدید اینستاگرام را جذب کنید

هنگامی که شما یک ویدیو یا تصویر را به خبرمایه خود می‌فرستید، تاریخ انقضا دارد زیرا با ارسال مطالب بیشتر به خبرمایه، احتمال مشاهده عکس / فیلم قدیمی تقریباً صفر است. حتی در استوری اینستاگرام هم محتوای شما فقط 24 ساعت باقی می‌ماند و اگرچه می‌توانید آن را هایلایت کرده و در نمایه (پیج) خود نگه دارید، همانند پست کردن یک مطلب جدید نیست. با استفاده از IGTV می‌توانید فیلم‌هایی را که در گذشته به اشتراک گذاشته اید به اشتراک بگذارید و بینندگان می‌توانند فیلم‌های قبلا بارگذاری شده از طریق این ابزار را مشاهده کنند. به این ترتیب می‌توانید از طریق IGTV به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید، لایک بیشتری برای فیلم‌های خود کسب کنید و شاهد افزایش تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام خود که جلب محتوای شما می‌شوند، باشید.

از طریق فیلم‌های منحصر به فرد IGTV گروه هدف خود را جذب کنید

با وجود این همه محتوای آنلاین، اگر می‌خواهید مورد توجه قرار بگیرید باید منحصر به فرد باشید و IGTV راهی عالی برای انجام این کار است. با استفاده از IGTV، می‌توان محتوای دقیق‌تری را در مقایسه با آنچه رقبای شما به اشتراک می‌گذارند، به اشتراک گذاشت. همچنین برای شما مهم است که با ارسال محتوای منحصر به فرد و معتبر به IGTV خود، متمایز و برجسته شوید.

با استفاده از IGTV، می‌توانید بینندگان خود را به سفری متفاوت ببرید، تصاویر پشت صحنه از رویدادهای خود، راهنمای گام به گام نحوه استفاده از محصولات / خدمات خود و یا حتی جزئیات فرآیند تولید محصولات یا ارائه خدمات برند خود از آغاز تا پایان را به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید قبل از رویدادها بازاریابی کرده و  هیجان و هیاهو در اطراف رویداد کنید، که می‌تواند باعث شود افراد بیشتری در این رویداد حاضر شوند. به یاد داشته باشید که برای محتوای IGTV خود یک “دعوت به عمل” واضح داشته باشید تا بتوانید بینندگان خود را وادار کنید پس از مشاهده فیلم‌های IGTV شما قدمی که می‌خواهید را بردارند.

محصولات خود را به روشی آموزشی تبلیغ کنید

با تلفیق تبلیغات محصولات خود با محتوای آموزشی، می‌توانید رشد فروش و نرخ تبدیل کسب و کار خود را تجربه کنید. ویدئوهای آموزشی یک روش عالی برای نمایش مزایا/ویژگی‌های بی شمار محصولات شما هستند. اگر محصولات شما اغلب تغییر می‌کنند، به روزرسانی آموزش‌ها از طریق فیلم‌های IGTV می‌تواند هم  به ایجاد اعتماد در بین فالوورها فعلی شما کمک کند  و هم  فالوورهای جدیدی را به آنها اضافه کند.

از طریق برنامه ریزی رابطه ایجاد کنید

با استفاده از IGTV می‌توانید براساس یک برنامه (مثلاً هفته ای یکبار) محتوای خود را به بینندگان نشان دهید، که برای حفظ تعامل بینندگان و کسب لایک بیشتر در اینستاگرام بسیار مهم است. داشتن برنامه در ارائه محتوا باعث ثبات پست گذاری می‌شود و می‌تواند به شما در ایجاد رابطه با فالوور های اینستاگرام کمک کند. با ارسال منظم و برنامه‌ریزی شده محتوا، فالوور های شما فرصتی برای دیدن و شنیدن شما، و تعامل با محتوای شما پیدا می‌کنند و در نهایت، این به تقویت روابط آنها با برند شما کمک می‌کند. ممکن است پست‌گذاری روزانه خسته‌کننده باشد زیرا آماده‌سازی محتوا برای ارسال نیازمند کار است، اما یک برنامه هفتگی فرصت کافی برای تهیه محتوا برای مخاطبان هدف را در اختیار شما می‌گذارد. 

به سوالات مشتری پاسخ دهید

در کسب و کار، احتمالاً بارها و بارها سوالات تکراری از شما پرسیده می‌شود، بنابراین بهتر است پاسخ به این سوالات را در قالب یک ویدیوی IGTV آماده داشته باشید. شما می‌توانید سوالات مطرح شده توسط فالوورهای خود را با برچسب سوال جمع‌آوری کنید و سوالات متداول را یادداشت کنید. وقتی به سوالات مشتریان پاسخ می‌دهید، اعتماد و اعتماد آنها را به تجارت خود با نشان دادن اینکه برای آنها ارزش زیادی قائلید و قدردان تعامل آنها با تجارت خود هستید، کسب خواهید کرد. این امر همچنین به تقویت روابط شما با فالوورها اینستاگرام کمک می‌کند. در پایان ویدئوی خود، حتی می‌توانید از بینندگان بخواهید که در قسمت نظرات (کامنت) سوالات بعدی خود را بپرسند تا پاسخ بدهید و در نتیجه، نرخ تعامل را ویدیوهایتان افزایش دهید. از آنجا که فیلم‌های IGTV تاریخ انقضا ندارد، فالوورهای اینستاگرام شما همیشه می‌توانند آنها را در یک زمان مناسب مشاهده کنند.

ویدیوهایی را با تعریف‌ها و تأییدهای مشتری بارگذاری کنید

IGTV می‌تواند برای بارگذاری توصیفات محصولات شما توسط مشتریان راضی و کمک به جلب اعتماد مشتریان بالقوه مورد استفاده قرار بگیرد. احتمال اینکه کاربران به مشتری فعلی شما اعتماد کنند بسیار بیشتر از احتمال اعتماد آنها به پیام بازاریابی شما است. بنابراین، بارگذاری تأیید مشتری‌ها یک روش عالی برای رشد فروش کسب و کار است که در عین حال برای شما تعداد بیشتری لایک را نیز در پی دارد.

کارایی را اندازه گیری کنید و خود را  تطبیق دهید

IGTV تازگی به اینستاگرام اضافه شده و چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد آن باقی مانده است و تنها راه یادگیری آن تجربه کردن آن است. موفقیت‌ها و شکست‌ها را ارزیابی کنید و استراتژی خود را برای بهینه سازی محتوای IGTV، متناسب با آن تغییر دهید.

مشخصات فیلم برای IGTV

  • فرمت ویدئو MP4 حداقل یک دقیقه.
  • 650 مگابایت برای فیلم‌های زیر ده دقیقه و 3.6 گیگابایت برای فیلم‌های یک ساعته.
  • جهت عمودی (نسبت ابعاد 9:16) یا جهت افقی (نسبت ابعاد 16: 9).

دکتر اینستاگرامAuthor posts

درباره دکتر اینستاگرام آژانس دیجیتال مارکتینگ دکتر اینستاگرام در طی فعالیت در زمینه تبلیغات و کسب تجربه تصمیم به جذب افراد با استعداد در زمینه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به طور خاص برنامه اینستاگرام نمود و با آموزش و گردآوری تیم متخصص و حرفه‌ای در این زمینه توانست همزمان با گسترش فعالیت‌های خود، با برندهای مطرح و شرکت‌های معتبر در زمینه‌های مختلف همکاری داشته باشد. هم اکنون تیم ما با ارائه جامع‌ترین خدمات، پژوهش، مشاوره و تحلیل موردی در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!